رصد پگاه | برگ دیگری بر افتخارات برند معظم پگاه:

کسب نشان زرین ملی «رضایت مندی مشتری» توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

1404/03/13 - 12:56 - کد خبر: 137834 نسخه چاپی

نصر: نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر از جمله برند معظم «پگاه» برگزار شد.

به گزارش نصر، در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در گروه صنایع لبنی کشور موفق به دریافت نشان ملی و زرین‌ رضایت‌مندی مشتری کشور شد.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رمز موفقیت برند معظم «پگاه» را افزایش میزان کیفیت، تولید محصولات دانش بنیان و همچنین رعایت اصل مشتری مداری با استاندارد های ایزو 10002 و 10004 و گواهینامه طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان، عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با توسعه سبد محصولات سلامت محور، روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری از این مجموعه در زمینه مشتری مداری در سطح ملی باشیم.
شایان ذکر است نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، رویدادی سالانه است که با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسب‌وکارها و صنایع مختلف برگزار می‌شود.
این اجلاس به بررسی راه‌کارها و تکنیک‌های نوین در زمینه مشتری‌مداری می‌پردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکت‌های پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم می‌کند.
این رویداد مهم که با حضور یکصد برند برتر از سراسر کشور برگزار شد؛ بستری برای تعامل، همفکری و ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه اعتمادسازی ایجاد کرد.
 

در این اجلاس، شرکت پگاه آذربایجان شرقی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت شیر و فرآورده های لبنی کشور، موفق به دریافت نشان ملی رضایت مندی مشتریان شد و این نشان ملی، گواهی بر کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان و نوآوری‌های این شرکت به سید جلال هاتف مدیرعامل این مجموعه، اهداء گردید. 

*پگاه؛ طعم خوش سلامتی*
انتهای پیام/
کسب نشان زرین ملی «رضایت مندی مشتری» توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار