بهبودی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهید مدنی تبریز در اوایل سال ۹۹

1398/11/15 - 11:01 - کد خبر: 13777 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در اوایل سال آتی خبر داد.

به گزارش نصر ، داود بهبودی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های ترمینال جدید و کارگوی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تدوین و عملیاتی شدن دومین سند تدبیر توسعه استان و قرار گرفتن پروژه توسعه فرودگاه بین المللی تبریز در این سند، انتشار فراخوان مناقصه پیمانکاران و بسیاری از مراحل اداری احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام یافته و این پروژه در اوایل سال ۹۹ وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل فرودگاه های استان افزود: در چند ماه گذشته و با روی کار آمدن مدیریت جدید فرودگاه تلاش های مطلوب بیشتری صورت گرفته و میزان تعاملات و هماهنگی ها در سطح استانی و ملی افزایش یافته است؛ در مجموع اقدامات اجرایی در بهسازی وضعیت موجود و ارتقاء خدمات رسانی بسیار ارزشمند است.
بهبودی تصریح کرد: مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان براورد اولیه کارشناسان برای اجرای پروژه ترمینال جدید فرودگاه است؛ اما به نظر می رسد این پروژه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه حدود چهار سال طول خواهد کشید.
وی ابراز داشت: تبریز به عنوان یک قطب اقتصادی در کشور و منطقه شمال غرب مطرح بوده و می تواند هاب تجاری و حمل نقل اعم از بار و مسافر باشد که یکی از ارکان آن توسعه فرودگاه است.

انتهای پیام/
آغاز عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهید مدنی تبریز در اوایل سال ۹۹ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار