پاک نهاد در دیدار با هیات مدیره موسسه خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز خبر داد:

احداث بزرگ‌ترین مرکز جامع اوتیسم خاورمیانه در تبریز

1398/11/15 - 08:43 - کد خبر: 13757 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه یک تبریز از تحویل زمین به موسسه خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز به منظور ساخت مرکز توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم خبر داد.

به گزارش نصر، رضا پاک نهاد در دیدار با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز، این زمین به مساحت 850 متر مربع در محدوده‌ی خیابان کلگار و مجاورت دادگستری قرار دارد.
وی، در خصوص اختصاص زمینی در محدوده کلگار برای ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم از سوی شهرداری، اظهار کرد: ما از چند ماه پیش آماده‌ی تحویل زمین به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به اوتیسم بودیم، پیگیری‌های لازم طی چند روز اخیر برای تحویل زمین به انجمن انجام شده است، در همین راستا مدیر املاک شهردای منطقه را موظف کردیم تا اقدامات لازم را برای انتقال و تحویل سریع زمین به انجمن انجام دهد.
وی ادامه داد: طبق تبصره‌های بودجه‌ی مصوب، شهرداری مالک این زمین است و با احداث این مجموعه، مراکز اوتیسم می‌توانند از آن استفاده کنند.
شهردار منطقه یک تبریز بیان کرد: مشخصات فنی این مجموعه نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین مرکز جامع اوتیسم خاورمیانه خواهد شد که امیدوارم عملیات عمرانی آن با سرعت بالایی آغاز شود و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری برسد.
وی با بیان این‌که ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم بر عهده‌ی انجمن حمایت از بیماران اوتیسم خواهد بود، افزود: طبق مصوبه، زمین در مالکیت شهرداری باقی خواهد ماند و برای احداث بنای زمین، آن را به انجمن اوتیسم  واگذار می‌کند، طبق متن مصوبه فعالیت‌های مربوطه باید در راستای حمایت از بیماران مبتلا به اوتیسم انجام شود.
وی افزود: شهرداری ریالی در قبال واگذاری زمین برای ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم اخذ نکرده است.
این گزارش می افزاید، به همت شهردار منطقه یک تبریز مراحل تحویل زمین به اعضای هیات مدیره موسسه خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز انجام شد و قرار است این انجمن به همت خیران  بزرگ‌ترین مرکز جامع اوتیسم خاورمیانه در تبریز احداث نماید تا بسیاری از نیازها و کمبودهای کودکان اوتیسم در این کلانشهر برطرف شود.
احداث بزرگ‌ترین مرکز جامع اوتیسم خاورمیانه در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار