خبر/

مدیریت تحول‌گرایانه در مجتمع درمانی باباباغی؛روابط انسانی در کانون توجه

1404/03/10 - 07:56 - کد خبر: 137554 نسخه چاپی

نصر: در آیین تودیع و معارفه رییس سابق و جدید بیمارستان باباباغی، تأکید بر ارزش سرمایه انسانی، لزوم حمایت‌های مالی و معنوی، و نقش مدیریتی در ارتقای خدمات درمانی اقامتی مطرح شد. دکتر جعفری روحی، دکتر یوسفی و دکتر اصغرزاده بر اهمیت روابط انسانی، هم‌افزایی و رفع چالش‌ها تأکید کردند.

به زارش نصر، در آیین تودیع و معارفه رییس سابق و جدید بیمارستان باباباغی، تأکید بر ارزش سرمایه انسانی، لزوم حمایت‌های مالی و معنوی، و نقش مدیریتی در ارتقای خدمات درمانی اقامتی مطرح شد. دکتر جعفری روحی، دکتر یوسفی و دکتر اصغرزاده بر اهمیت روابط انسانی، هم‌افزایی و رفع چالش‌ها تأکید کردند.

گرامیداشت مدیران پیشین و تمرکز بر سرمایه انسانی
دکتر جعفری روحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، در آیین تودیع و معارفه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مبین و قدردانی از خدمات دکتر یوسفی، سرمایه انسانی را اصلی‌ترین دارایی علوم پزشکی معرفی کرد.
وی با تاکید بر نقش حمایت معنوی از نیروی انسانی گفت: ساکنین بیمارستان باباباغی نیز علاوه بر حمایت‌های مادی، نیازمند حمایت‌های روحی، روانی و معنوی هستند.
وی افزود: «مجتمع درمانی باباباغی صرفاً نباید به دیده بیمارستان نگاه شود؛ بلکه نیازمند توجهات مدیریتی در حوزه اقامتی درمانی است که با منابع محدود و مشکلات موجود، بهبود خدمات را می‌طلبد.»

دکتر یوسفی: تکلیف‌مداری و مدیریت بحران
دکتر یوسفی، رییس سابق بیمارستان باباباغی، در سخنانی با تأکید بر تفکیک بیمارستان های رازی و باباباغی در دوره مسئولیت وی و حل مشکلات مالی، به کاهش حمایت‌های مالی از جذامیان و رفع این چالش‌ها با کمک خیرین اشاره کرد.
وی اظهار داشت: «سیستم HIS در دوره اینجانب نصب شد و با تأمین درآمدهای اختصاصی، امکان پرداخت بدهی‌های انباشت وجود دارد.»
او همچنین ضمن طلب حلالیت از تمامی ساکنین ، کادر و مدیران، کمبود نیروی انسانی در برخی حوزه‌ها را یکی از چالش‌های مهم دوره مدیریتی خود دانست.

دکتر اصغرزاده: نگاه انسانی و خدمت‌محور
دکتر اصغرزاده، رییس جدید بیمارستان باباباغی، در آیین معارفه، از اعتماد دوباره مجموعه درمان در تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. وی با اشاره به حدیث پیامبر (ص) که می‌فرمایند «الخلق کلهم عیال الله»، تأکید کرد که احترام و تکریم انسان‌ها جزو آموزه‌های دینی و نقشه راه مدیریت وی خواهد بود.
وی افزود: «کار همه افراد، از نیروی خدمات تا مدیران ارشد، در کاهش آلام انسان‌ها ارزشمند است. من با عشق و علاقه برای خدمت به مجتمع باباباغی آمده‌ام و تحت هیچ شرایطی اجازه بی‌احترامی به ارباب رجوع نمی‌دهم.»

نقش مدیران اسبق در حفظ مسیر تعالی
مرادپور، یکی از ساکنین مجتمع باباباغی، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران پیشین دکتر میراب و دکتر اصغرزاده، اظهار داشت که آقای رشتی به‌عنوان یکی از مدیران اسبق با خدمات ماندگار خود، همواره مورد احترام بیماران و ساکنین بوده است. وی تأکید کرد: « رشتی زخم‌های ما را می‌بست و مدیری توانمند در اداره بیماران روانی بود.»
وی همچنین از مهندس هوشیار شهردار کلانشهر تبریز برای ارائه خدمات به خانه‌های اهالی باباباغی تقدیر کرد.
انتهای پیام/
مدیریت تحول‌گرایانه در مجتمع درمانی باباباغی؛روابط انسانی در کانون توجه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار