مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی خبر داد:

خروج شیر و سیلندرهای معیوب از چرخه مصرف در آذربایجان شرقی

1398/11/14 - 19:11 - کد خبر: 13749 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: با بازرسی‌های انجام شده در 9 ماهه سال 98 از 37 تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح استان 47 هزارو 614 شیر و سیلندر معیوب در تاسیسات سیلندر پرکنی استان از چرخه مصرف خارج شده‌اند.

به گزارش نصر، فرشی حق رو افزود:  22 هزار و 957 سیلندر گاز مایع معیوب در این بازرسی ها از چرخه مصرف خارج شده و 22 هزار و 200 سیلندر نو جایگزین آنها شده‌اند.
وی ادامه داد: تعداد 24 هزار 657 شیر سیلندر گاز مایع نیز از رده خارج و تعداد 20  هزار و 955 شیر نو جایگزین آن ها شده است.
این گزارش حاکی است، با توجه به اعلام اجباری استاندارد 841 با عنوان مقررات حمل و نقل، ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع ،تمامی تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان  ملزم به رعایت آن هستند.
لازم به ذکر است از  پنج تاسیسات اصلی و 32 تاسیسات مردمی مستقر در سطح استان، تعداد هشت تاسیسات دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و  دو  تاسیسات جمع‌آوری نموده‌ و دو تاسیسات نیز در مرحله کمیته علائم جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد می‌باشند و بقیه این تاسیسات‌ فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند که به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
شایان ذکر است؛ پیرو این پیگیری ها سهمیه گاز یک تاسیسات اصلی با حکم قضایی قطع شده و سه تاسیسات سیلندرپرکنی در شهرستان‌های مرند، شبستر و سراب نیز با حکم مراجع قضایی پلمب شده و بقیه تاسیسات‌های سیلندر پرکنی نیز به محض صدور دستور قضایی پلمب خواهند شد.
انتهای پیام/
خروج شیر و سیلندرهای معیوب از چرخه مصرف در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار