فرماندار تبریز؛

انتخابات آبروی کشور است

1398/11/14 - 19:04 - کد خبر: 13748 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: کاندیداها باید با اتکا بر قانون و عمل به نص صریح قانون عمل کنند، قانون گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی کاندیدا های مجلس است، کاندیدا ها واقعیت و توانمندی های خود را برای مردم بیان کنند.

به گزارش نصر، "بهروز مهدوی" در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: 486 طرح و پروژه در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، این رقم افتتاح با این اعتبار در وضعیتی است که دشمنان انقلاب اسلامی با وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه دائما در حال تخریب و تحریم هستند.
مهدوی ضمن تاکید به گام دوم انقلاب برای مدیران ادارات گفت: در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری در بحث گام دوم برکات بزرگ نظام اسلامی نکاتی را بیان کردند که مدیران محترم حتما در عرصه انتخابات تبیین نمایند.
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری گفت: از برکات نظام جمهوری اسلامی، ایستادگی روز افزون در برابر قلدران و مستکبران جهان بود، هیچ دولتی تاکنون در مقابل دولت آمریکایی، حتی یک نیروی آمریکایی نتوانسته است جسارتی کند اما نظام جمهوری اسلامی در خلیج همیشه فارس سربازان آمریکایی را گریاند و به زانو درآورد، آمار هایی که بیگانگان در حوزه های مختلف توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه نمودند یکی دیگر از برکات نظام اسلامی با مشارکت مردم شریف در تمام انتخابات و عرصه های مختلف بوده است.
وی با اشاره به فرصتی که در دهه فجر وجود دارد یادآور شد: در دهه فجر باید اقتدار و توانمندی ها و برکات نظام جمهوری اسلامی یادآوری شود، یکی از این برکات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همین سیلی اخیری بود که تاکنون هیچ کشوری نتوانسته است به پایگاه نظامی آمریکا مستقیما حمله کند اما نظام جمهوری اسلامی  اولین کشوری هست که مستقیما به پایگاه تجهیزات نظامی آمریکایی حمله کرد.
وی با توصیه به کاندیدا ها از آنها خواست: کاندیدا ها باید با اتکا بر قانون و عمل به نص صریح قانون عمل کنند، قانون گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی کاندیدا های مجلس است، کاندیدا ها واقعیت و توانمندی های خود را برای مردم بیان کنند.
فرماندار تبریز با اشاره به حساسیت انتخابات، افزود: انتخابات آبروی کشور است، این انتخابات بسیار مهم است، مردم باید با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای حاضر شوند و انتخابات به نحو احسن برگزار شود، بزرگترین وظیفه مدیران امانت داری است، مدیران امانت دار رای مردم هستند، در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است، هر رای، رای به نظام انقلاب اسلامی است، صندوق های رای ناموس مردم ایران است و همه مدیران مسئول هستند در برابر رای مردم.
مهدوی با انتقاد از نمایندگان اذعان کرد: متاسفانه در مجلس شورای اسلامی تاکنون قوانین شفافی برای تبلیغات کاندیدا های محترم در فضای مجازی وضع نشده است، خیلی از آقایان کاندیدا ها گله دارند که در 7 روز برای تبلیغات چطور خودمان را برای مردم معرفی کنیم؟
وی با اشاره به تبلیغات کاندیدا ها افزود: مقرر شده است در هر منطقه شهرداری مکان هایی برای تبلیغ کاندیدا ها تعبیه شود و اگر مشاهده شود در هر کجا غیر از مکان های تعبیه شده تبلیغات نصب شود، توسط فرمانداری امحا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره میز های خدمت به مردم، تاکید کرد: دیدار های مردمی مدیران بسیار مهم است، از تمامی مدیران محترم میخواهم دیدار های مردمی را با توجه بیشتر و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم ادامه دهند و در خدمت مردم باشند.
انتهای پیام/
 انتخابات آبروی کشور است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار