رییس هیات وزنه‌برداری مهاباد؛

داور مهابادی به مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر دعوت شد

1398/11/14 - 15:15 - کد خبر: 13716 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات وزنه‌برداری مهاباد گفت: «یونس ابراهیمیان» داور درجه یک ملی اهل این شهرستان برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی جام فجر و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ دعوت شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، طاها احمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: پنجمین دوره رقابت‌های وزنه برداری بین‌المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم «محمود نامجو» در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت آغاز شده و تا سه روز دیگر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه «یونس ابراهیمیان» تنها نماینده آذربایجان‌غربی در قضاوت این مسابقات است، ادامه داد: در این رقابت‌ها، ۲۴ داور برتر وزنه‌برداری کشور قضاوت می کنند.
وی اظهار داشت: یونس ابراهیمیان ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه داوری وزنه‌برداری کشور را دارد و دو سال است که به عضویت داوران بین‌المللی این رشته اضافه شده‌است.
رییس هیات وزنه‌برداری مهاباد افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه حضور دارند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ با هم رقابت می‌کنند.
یونس ابراهیمیان متولد ۱۳۴۱ مهاباد، مسئول کمیته داوران و عضو کمیته انضباطی وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی است و ۳۳ سال در بخش های مربیگری و داوری رشته وزنه‌برداری این شهرستان فعالیت دارد.
شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.
انتهای پیام/
داور مهابادی به مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر دعوت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار