خبر/

بهره برداری همزمان از۳۱۲ پروژه شرکت توزیع برق استان آذربایجان با حضور استاندار

1398/11/14 - 13:08 - کد خبر: 13700 نسخه چاپی

نصر:همزمان با دهه مبارک فجر و طی مراسمی در محل استانداری آذربایجان شرقی تعداد ۳۱۲ پروژه برقرسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با مجموع ۷۷۰ میلیارد ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نصر، در این مراسم که بطور متمرکز به افتتاح پروژه های برق رسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکت های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز اختصاص داشت ،  پور محمدی استاندار ، طی سخنانی ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  و با قدردانی از تلاشهای فرج نیا مدیر عامل شرکت توزی برق آذربایجان شرقی و سایر مدیران و کارکنان خدوم صنعت برق استان ، از انرژی برق به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت و عامل توسعه نام برد و گفت : یکی از شاخص های ارزیابی توسعه و پیشرفت در جهان، مصرف صحیح انرژی و در خدمت تولید و صنعت بودن آن است .
وی افزایش ارائه خدمات مطمئن و باکیفیت در تامین و توزیع برق را بسیار مهم دانسته و اظهار داشت : باید بخشهای تولید ، انتقال و توزیع برق همواره در شرایط اطمینان بخش قرار داشته باشد که الحمدلله شاهد نمود عینی این مهم در صنعت برق استان و کل کشورمان هستیم .
دکتر پور محمدی بهینه سازی و توسعه در صنعت برق را بسیار مهم و الزامی توصیف کرده و وجود سیستم های نوین از جمله تولید برق از انرژی های پاک بادی و خورشیدی و حتی نیروگاههای مقیاس کوچک ، در کنار تولید برق از نیروگاههای بزرگ را نیز بسیار ضروری ، کارساز و موجب حفاظت از محیط زیست قلمداد نمود .  
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به ابعاد اجتماعی و فرهنگی مصرف برق در جامعه اظهار داشت : همکاری مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در دوران اوج بار،  امری ضروری است و قطعا سیاستهای تشویقی وحتی برنامه های تبلیغی و فرهنگی ادارات برق در این خصوص کارساز است و از مردم نیز تقاضا داریم که با دید اقتصادی ، صرفه جویی و کمک به توسعه زیر ساخت ها در موضوع مدیریت مصرف برق، کمک حال ادارات برق باشند .
دکتر پور محمدی همچنین میزان برخورداری روستایی در بخش برق را در سالهای بعد از انقلاب و بویژه حال حاضر بسیار ارزشمند و مطلوب توصیف و در این خصوص از فعالین صنعت برق کشور و استان صمیمانه قدردانی کرد.
در این مراسم اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از فعالیتها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شرکت اظهار داشت : امروز به دست استاندار محترم، تعداد ۳۱۲ پروژه برق رسانی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری و تقدیم مردم بزرگوار استان می شود مهندس فرج نیا ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ، تحول عظیمی در عرصه‌های صنعت برق صورت گرفته و در این راه، دستاوردهای شگرفی پدید آمده است. وی افزود : امروز در جای جای استان آذربایجان شرقی کارکنان خدوم شرکت توزیع برق این استان کمر همت به آبادانی بسته و با تلاش و همدلی در کنار هم ان شاالله برق مطمئنی را به مردم منطقه تقدیم می کنند به طوری که هم اکنون با افتخار می‌گوییم که هیچ روستای بدون برق بالای ۵ خانوار در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد و حتی روستاهای زیر ۵ خانوار و بعضاً فصلی نیز از نعمت برق برخوردار شده اند.
 فرج نیا با اشاره به موقعیت جغرافیایی صعب العبور و سخت استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با این وجود، در اقصی نقاط استان سعی بر این بوده که همواره کار خدمت رسانی به مردم منطقه به بهترین شکل ممکن ادامه داشته به طوری که امسال شاهد هیچ‌گونه خاموشی در حوزه خدمت این شرکت نبودیم.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود به اقدامات این شرکت در مناطق زلزله‌زده شهرستان های میانه و سراب اشاره کرد و آن را نمونه بارزی از تلاش و همت و غیرت کارکنان این شرکت در امر خدمت رسانی و نیز آمادگی کامل شرکت در رفع مشکلات بحرانی شبکه برق در سخت ترین زمان ممکن توصیف کرد.
 فرج نیا در پایان سخنان خود همچنین اظهار داشت که علاوه بر پروژه های آماده بهره برداری، د‌هها پروژه نیز در سطح شهرستان ها و روستاهای مختلف حوزه فعالیت این شرکت با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا می باشد.  
در پایان این مراسم، با فرمان پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ۳۱۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به همراه پروژه های شرکتهای برق منطقه ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز به طور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
بهره برداری همزمان از۳۱۲ پروژه شرکت توزیع برق استان آذربایجان با حضور استاندار  نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار