مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل؛

«فندقلو» دو طرفه می‌شود

1398/11/14 - 13:00 - کد خبر: 13699 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندقلو در دهه فجر امسال با هدف دو طرفه کردن جاده ارتباطی این منطقه خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مناطق نمونه گردشگری اردبیل عنوان کرد: مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو به علت یک طرفه بودن آن در زمان‌های پیک سفر جوابگوی نیاز گردشگران و مسافران نبود.
وی افزود: امسال با تأکید استانداری اردبیل و با همکاری فرمانداری شهرستان نمین و اداره کل منابع طبیعی مسیر برگشت برای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث‌های کارشناسی و انتخاب مسیر با تأمین منابع مالی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، احداث این مسیر در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی این مسیر در دهه فجر امسال انجام خواهد گرفت، ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.
فلاحی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تأمین خواهد شد، ادامه داد: این مسیر به طول حدود چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/
«فندقلو» دو طرفه می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار