خبر/

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی «جوایز عکس استانبول 2019» مشخص شدند

1398/02/18 - 16:56 - کد خبر: 1367 نسخه چاپی

نصر: هیئت داوران پنجمین دوره مسابقات بین المللی «جوایز عکس استانبول 2019» نفرات برتر را انتخاب کردند که اسامی آنان دو روز دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از آناتولی،هیئت داوران مسابقه بین المللی «جوایز عکس استانبول 2019» که توسط خبرگزاری آناتولی ترکیه برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود، آثار برتر این دوره را انتخاب کردند.

آنان پس از بررسی آثار برتر عکاسی در نشستی دو روزه برندگان چهار بخش «تک عکس خبری»، «مجموعه عکس خبری»، «تک عکس ورزشی» و «مجموعه عکس ورزشی» را برگزیدند. اسامی عکاسان برتر و آثارشان روز پنج شنبه 25 آوریل اعلام خواهد شد.

در این راستا دبورا کوپاکن نویسنده و عکاس آمریکایی و یکی از اعضای هیئت داوری در گفتگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت که مرحله بررسی و تعیین نفرات برتر این دوره از مسابقات تجربه بسیار بزرگی برای وی بوده است.

ماریون مرتنز، مدیر تولید بخش اخبار بصری نشریه پاریس مچ نیز گفت: ویژگی خاص این مسابقات دیدن آثاری از عکاسان کشورهایی است که جایی نامشان مطرح نمی شود. تنوع عکاسان و آثارشان بسیار زیاد بود. تنوع خوبی از اخبار با داستان های شگفت آور و متفاوت را از طریق آثار فرستاده شده مشاهده کردیم.

جورج دی کرله، عکاس و مشاور رسانه نیز با اشاره به برگزاری این مسابقات در شهری که دو قاره را به هم متصل می کند اظهار داشت که عکاسانی از مناطق مختلف از اروپای غربی و آسیا و حتی از ایران در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

گفتنی است شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در چهار بخش «تک عکس خبری»، «مجموعه عکس خبری»، «تک عکس ورزشی» و «مجموعه عکس ورزشی» آثار خود فرستاده بودند.

به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اعطا خواهد شد. امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته آثار منتخب این مسابقه به صورت آلبوم منتشر شده و در نمایشگاه‌های بین المللی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آثار منتخب «مسابقه بین المللی جوایز استانبول 2018» سال گذشته در نمایشگاه‌های متعددی از جمله نیویورک، استانبول و آنکارا به نمایش گذاشته و آلبوم آن نیز به سازمان‌های رسانه‌ای، عکاسان خبری، خبرگزاری‌ها و کتابخانه‌ها در بالغ بر 60 کشور جهان ارسال شد.

انتهای پیام/

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی «جوایز عکس استانبول 2019» مشخص شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار