سرپرست اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب خبر داد:

رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران

1398/11/14 - 10:45 - کد خبر: 13666 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است، انجام شده که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی خدایی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سکوی شماره یک ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره، با بیان این‌که در سالیان گذشته خدمات ویژه‌ای در ایستگاه خرم‌دره به مسافران صورت گرفته است، اظهار کرد: همه تلاش‌ها بر این است که خدمات ارائه شده در شان مردم منطقه باشد.
وی با بیان این‌که از جمله اقدامات صورت گرفته در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره می‌توان به احداث سکوی دوم و پاساژ زیرگذر، محوطه‌سازی و احداث پاسگاه جدید ایستگاه خرم‌دره اشاره کرد، ادامه داد: در سال‌جاری نیز نصب سایبان و پاساژ زیرگذر و بازسازی سکوی یک صورت گرفت.
این مسئول، جمع کل هزینه‌هایی را که طی سه سال گذشته فقط در بخش محوطه‌سازی، سالن، پاسگاه و سکوها بالغ بر چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مجموع هزینه‌ها در سه سال گذشته نزدیک هفت میلیارد تومان بوده است.
خدایی با تاکید بر این‌که پیگیر افزایش ارایه خدمات در ایستگاه خرم‌دره هستیم، بیان کرد: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است انجام شده که امیدواریم منتج به نتیجه شود.
سرپرست اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب با تاکید بر این‌که رونق و توسعه بخش بازرگانی ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره نیز یکی از اولویت‌ها است، بیان کرد: در همین راستا در سال ۹۷ حدود ۳۷۵ تن خمیر کاغذ برای شرکت پارس‌حیات تخلیه شد.
این مسئول با بیان این مطلب که ایستگاه خرم‌دره هم از بعد مسافری و هم از بعد بازرگانی و باری اهمیت بیشتری نسبت به سایر ایستگاه‌های تشریفاتی دارد، افزود: انتظار داریم با کمک مسئولان بتوانیم بیش از بیش به صنایع شهرستان خدمات ریلی ارائه دهیم؛ چراکه فرمایش رهبری استفاده از خدمات ریلی در حمل بار و مسافر است و دستور موکد بر این است که دست‌اندرکاران و دولت‌مردان کاری کنند که بار و مسافر روز به روز بیشتر از جاده‌ها با توجه به مشکلات و حوادثی که وجود دارد کم شود.
وی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ریلی یکی از اولویت‌های برنامه توسعه است‌.
انتهای پیام/
رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار