اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی در نظر دارد در راستای ایجاد مراکز اطلاع رسانی گردشگری و در جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، بکارگیری نیروی انسانی- راهنمایان گردشگری- به تعداد کل 144 نفر ماه در طول 12 ماه از تاریخ 01/03/1404 لغایت 31/02/1405 را از طریق مناقصه و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه از ساعت 18 مورخه 7/2/1404 می باشد.
لذا از کلیه شرکتهای حقوقی که دارای موضوع فعالیت
تأمین نیروی انسانی در اساسنامه و یا مجوز فعالیت بوده و مراتب از طرف مراجع ذیصلاح تأیید شود، دعوت بعمل می آید جهت دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس
www.setadiran.ir مراجعه و پس از تکمیل، اسناد و قیمت پیشنهادی خود را در سامانه مذکور ثبت نموده و علاوه بر آن پاکت «الف» را تحویل دبیرخانه اداره کل به آدرس: تبریز – خیابان ارتش جنوبی – تقاطع خیابان مصلی – ساختمان مرکزی، نمایند.
- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: ساعت 13 روز دوشنبه مورخه 15/02/1404 می باشد.
- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت 13 روز پنج شنبه مورخه 25/02/1404 می باشد.
مبلغ تضمين شركت در مناقصه
فقط به يكي از صورتهاي زير به دستگاه مناقصهگزار تسليم ميشود:
1. رسيد بانكي واريز وجه به حساب شماره 4054026207565567 (بانك مركزي ایران)
( شناسه واریز 976113754200004054026207565567 )
1-1: درج شماره حساب شبا بنام شرکت و شماره تلفن همراه، بصورت دقیق و خوانا در پشت رسید بانکی، جهت استرداد الزامی است و شرکت کنندگان باید بلافاصله جهت تأیید پرداخت خود با در دست داشتن فیش واریزی، به امور مالی اداره کل واقع در ساختمان مرکزی مراجعه نمایند.
2. ضمانتنامه بانكي به نفع اداره کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان آذربايجان شرقي، با کد اقتصادی: 411368646577 و شناسه ملی: 14000197620 و شماره شبا:
IR880100004054026207565567
2-1: مدت اعتبار ضمانتنامه برابر با اعتبار پیشنهادها بوده و حداقل 3 ماه پس از تاريخ افتتاح پيشنهادها می باشد و براي 3 ماه ديگر نيز قابل تمديد ميباشد. بديهياست ضمانتنامههاي بانكي بايد طبق فرمهاي مورد قبول تنظيم و بنام شركت باشد.
أ.پرداخت صورت وضعیتها بصورت نقدی و متناسب با تخصیص اعتبار، دریافتی از خزانه و پس از ارائه صورت وضعیت و اسناد مثبته به ذیحسابی خواهد بود.
ردیف |
شرح خدمات |
محل خدمت |
برآورد اولیه به میلیون ریال |
تضمين شركت در مناقصه (ریال) |
1 |
بکارگیری نیروی انسانی- راهنمایان گردشگری- به تعداد کل 144 نفر ماه در طول 12 ماه از تاریخ 01/03/1404 لغایت 31/02/1405 |
سطح استان |
056/29 |
000/800/452/1 |
پيشنهادات واصله در تاريخ 27/02/1404 رأس ساعت 10 روز شنبه در محل دفتر امور پیمان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان واقع در ساختمان مرکزی مفتوح خواهد شد.
بدیهی است ثبت نام اولیه مناقصه گران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت دریافت اسناد مناقصه الزامی بوده و هزینه چاپ آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار: 35574381-041 مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: 1456 و 41934-021
دفتر ثبت نام استان تهران: 88969737 و 85193768-021 دفتر پشتیبانی استان آذربایجانشرقی: 35566977-041
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت (
www.setadiran.ir) ، بخش « ثبت نام/ پروفایل» و « تأمین کننده/ مناقصه گر» موجود است.