دیدارهای متفاوت استاندار آذربایجان غربی با مردم
1404/02/25 - 11:02 - کد خبر: 136486
نسخه چاپی
نصر: دیدارهای چهره به چهره استاندار آذربایجان غربی و تکریم آنان که به صورت منظم و با اولویت هر هفته صورت می گیرد، براساس گزارش های میدانی فضایی از امید و رضایتمندی را در این استان رقم زده است.
اگر چه دیدار مدیران و مسوولان با مردم پدیده تازه ی نیست و سنت حسنه ای است که براساس رویکردها و سیاست های عمومی پیوسته از سال های دور در این استان رواج داشته است ، اما آن چه این دیدارها را در دوره جدید برجسته و متفاوت ساخته ، رویکردی است، که طی آن علاوه بر حل مشکلات مردم ، فرصتی را برای هم اندیشی و شنیدن نظرات و پیشنهادهای مستقیم شهروندان فراهم آورده است.
ملاقات های عمومی و چهره به چهره رضا رحمانی با مردم در فضای آکنده از صمیمت و بدون تشریفات هر هفته صورت می گیرد و در آن مردم بدون واسطه و لکنت زبان مسایل و مشکلات خود را مطرح می کنند.
استاندار آذربایجان غربی امروز چهارشنبه در ادامه دیدارهای عمومی خود با مردم که در استانداری به همراه معاونان و شماری از مدیران محلی صورت گرفت، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه این دیدار های اعلام کرد که کیفیت و کمیت دیدار مدیران با مردم و میزان خروجی آن یکی از فاکتور های اساسی در ارزیابی مدیران خواهد بود.
رضا رحمانی تصریح کرد: ما خادم مردم هستیم و آنان در همه حال شایسته تکریم هستند و باید مشکلات و مسایل آنان بدون معطلی و با اولویت از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.
وی اشاره کرد: شنیدن دیدگاه و نظرات مردم از سوی مدیران خود فرصت مغتنمی برای درک بهتر و حل مشکلات استان است که باید همواره محترم شمرده شود.
به گفته وی دیدارهای عمومی مدیران با مردم در آذربایجان غربی علاوه بر مرکز استان در فرمانداری ها و بخشداری های این استان هم براساس برنامه های هفتگی انجام می گیرد و در آن شهروندان به صورت مستقیم مسایل خود را طرح می کنند.
برنامه دیدارهای استانداران و مدیران با مردم در دولت وفاق در راستای شعارهای انتخاباتی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری با اولویت در دستور کار استانداران و مدیران اجرایی قرار دارد و و تلاش می شود این برنامه ها بدور از تشریفات و حاشیه های کلیشه ای، کاربردی تر و نتیجه بخش تر برای مردم دنبال شود.
سنت حسنه دیدارهای چهره به چهره مدیران و کارگزاران با مردم علاوه بر ایجاد امید و نشاط اجتماعی در میان مردم به طور فزاینده می تواند به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عمل کند و موجب اقزایش اعتماد عمومی درجامعه شود.
نوروز قاسمی
انتهای پیام/
نصر