خبر/

خداحافظی زود هنگام قدوسی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز/ حمیدی سکاندار شد

1398/11/14 - 08:45 - کد خبر: 13646 نسخه چاپی

نصر: حجت الاسلام حسین قدوسی در حالی کرسی مدیریت سازمان فرهنگی و هنری و ورزشی شهرداری تبریز را تحویل حجت السلام حمیدی داد که از آغاز به کارش در این سمت 9 ماه نمی گذشت!

به گزارش نصر؛ معاون شهردار و رييس سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری كلانشهر تبریز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان فرهنیگ، هنری و ورزشی شهرداری تبریز گفت: ظرفیت فرهنگی شهر، با تکیه بر توان فعالان فرهنگی افزایش می یابد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی در آیین تكريم ومعارفه رييس سازمان فرهنگی ،اجتماعی ، ورزشی شهرداری تبریز ، ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان كرد: مصمم هستيم تا با هم افزايي فعاليت هاي معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به عنوان مركز ستادی و اين سازمان به عنوان يكي ازبازوان اجرايي شهرداري تبريز به ثمر نشستن اقدامات شايسته و مطلوبي را در روزهاي پيش رو شاهد باشيم.
وی درادامه افزود: باتمام توان وباتكيه بر احكام برنامه اي مصوب شورای محترم اسلامی شهر، برای عمل به ماموریت ها و وظایف سازمانی خود از هيچ تلاشي دريغ نكرده و به نقش سازمانی خود در توسعه متوازن فرهنگي شهر متعهد خواهيم بود.
این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی، با حفظ سمت پيشين مديريتي خود به عنوان معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري كلانشهر تبريز و رييس جدید این سازمان، طی حکمی از سوی ایرج شهین باهر، شهردار تبریز منصوب و توسط موسایی قائم مقام شهرداری تبریز  معرفي شد.
انتهای پیام/
خداحافظی زود هنگام قدوسی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز/ حمیدی سکاندار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار