خبر/

تاکید ایران و افغانستان بر مبارزه با تروریسم و افراط گرایی

1398/11/13 - 15:32 - کد خبر: 13619 نسخه چاپی

نصر: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان و محمد ابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایران امروز(یکشنبه ) در باره روابط دوجانبه ،مبارزه با تروریسم ،افراط گرایی و مواد مخدر گفت وگو کردند.

به گزارش نصر به ایرنا، طرفین بر ضرورت همکاری‌های اقتصادی و اعزام هیاتی از سوی دولت افغانستان به ایران برای گفت‌وگو با مقامات این کشور در باره مسائل منطقه‌ای تاکید کردند.
در این اطلاعیه اضافه شده است، در این نشست که شماری از مقامات بلند پایه دولت افغانستان نیز حضور داشتند، قرار شد هیأتی از طرف دولت افغانستان، برای ادامه گفت وگوها به ایران سفر کند.
طاهریان پیش ازظهر امروز با عبدالله عبدالله رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان نیز دیدار کرد که در این دیدار دو طرف در باره روابط دو جانبه، تحولات منتطقه ای مذاکرات صلح و انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.
نماینده ویژه وزارت خارجه ایران روز گذشته نیز با حمدالله محب رئیس شورای امنیت ملی و حامد کرزی رئیس جمهوری سابق این کشور نیز دیدار و گفت وگو کرد.
در ماه آوریل سال گذشته محمد ابراهیم طاهریان فرد به سمت دستیار ویژه وزیر امور خارجه و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان منصوب شد.
انتهای پیام/
تاکید ایران و افغانستان بر مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار