خبر/

درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام

1398/11/13 - 14:35 - کد خبر: 13614 نسخه چاپی

نصر: نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام درخشان ظاهر شدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس ، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تیم ملی پرورش اندام کشورمان قهرمان مسابقات جهانی شد، اظهار کرد: بدنسازان استان با کسب یک طلا و یک نقره در مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان امارات درخشیدند.
علی نیک‌رزم  افزود: رقابت‌های پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی جهان با حضور ۷۰۰ ورزشکار از ۱۷ تا ۱۸ آبان‌ماه جاری در فجیره کشور امارات برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب ۱۰ طلا و ۴ نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد.
رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: دو نماینده آذربایجان‌شرقی متشکل از بهزاد عدالت در دسته سوم بادی کلاسیک، مدال نقره و مظاهر تابانی در وزن ۱۰۰+ کیلو پرورش اندام مدال طلا کسب کردند.
وی اضافه کرد: همچنین احد وزیری، داور اعزامی از طرف هیات بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی، جزو تیم داوری این مسابقات بود.
گفتنی است، تیم ملی ایران با ۱۹ نماینده شامل ۹ نفر در رشته پرورش اندام، پنج نفر در رشته بادی کلاسیک و پنج نفر در رشته فیزیک در مسابقات فجیره شرکت کرده بودند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در پیامی کسب مدال طلا  رقابت‌های جهانی پرورش اندام را به مظاهر تابانی تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام دکتر نیک‌رزم رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی به این شرح است:
افتخارآفرینی و کسب مدال طلای وزن ۱۰۰+ کیلو توسط فرزند غیور آذربایجان‌شرقی باعث وزیدن نسیم امید و موجب شادی و خوشحالی هموطنان عزیزمان در جای جای ایران عزیز اسلامی و به‌ویژه  آذربایجان‌شرقی قهرمان پرور گردید.
اینجانب قهرمانی دلاورانه مظاهر تابانی را  به تمام اهالی ورزش استان آذربایجان‌شرقی مخصوصا جامعه پرورش اندام تبریک گفته و موفقیت‌های افزون‌تر برای وی و تمام ورزشکاران دیارمان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار