با انصراف از لیگ بسکتبال؛

توفارقان بازیکنانش را به خانه فرستاد

1398/11/13 - 13:30 - کد خبر: 13602 نسخه چاپی

نصر: تیم توفارقان آذرشهر، پس از کناره‌گیری از لیگ بسکتبال با بازیکنان خود تسویه حساب کامل کرد و آن‌ها را به خانه‌هایشان فرستاد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، پس از خبر کناره گیری تیم توفارقان آذرشهر از لیگ‌برتر بسکتبال در اعتراض به تصمیم فدراسیون که حواشی بسیاری را به همراه داشته است، مسئولان این تیم روز گذشته با تشکیل جلسه‌ای ۱۰۰ درصد قرارداد بازیکنان ایرانی و کادرفنی خود را پرداخت کرده و با آن‌ها تسویه کرده‌اند.
به این ترتیب می‌توان گفت انصراف تیم توفارقان از ادامه فعالیت در لیگ قطعی است و احتمال بازگشت آذرشهری‌ها به ادامه مسابقات خیلی ناچیز است.
در حال حاضر تنها قراداد دو بازیکن خارجی این تیم باقی مانده است که مسئولان باشکاه گفته‌اند به زودی طلب آن‌ها را نیز کاملا دوستانه پرداخت خواهند کرد.
البته پیام سیفی‌زاده رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال، در مورد استعفای تیم توفارقان گفت: "برای اینکه استعفای تیم توفارقان به رسمیت شناخته شود باید نامه رسمی‌ این باشگاه برای فدراسیون ارسال شود تا فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهد."
با این وجود غلامرضا فیاضی مدیرفنی تیم توفارقان، در پاسخ به این سوال که آیا نامه‌ای از سوی باشگاه توفارقان برای فدراسیون ارسال شده است؟ توضیح داد: وقتی یک فدراسیون می‌خواهد نامه‌ها را به صورت سلیقه‌ای ببیند یا نبیند، نامه‌ای نزنیم بهتر است.
با وجود اینکه حتی نامه رسمی ما را شما منتشر کرده‌اید، فدراسیون باز هم می‌گوید نامه‌ای برایش ارسال نشده و رسما ما را دروغگو می‌کنند.
همه اتفاقات را به مسائل روز سه‌شنبه منحرف می‌کنند که درست نیست.
وی افزود: واقعیت را شما نوشتید و کسی هم جواب نداد! هیچکس اشتباه خود را قبول نکرده است.
دست آخر هم با خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و باشگاه توفارقان را یک باشگاه غیر حرفه‌ای می‌خوانند.
به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم نامه‌ای به فدراسیون نزنیم چون می‌دانیم که می‌گویند توفارقان نامه‌ای نزده است! البته باید بگویم که دیگر تیم ما فعالیت ندارد، روز گذشته قرارداد بازیکنان را به صورت صد درد صد پرداخت کردیم که مدارک صحبت‌هایم نیز موجود است و آن‌ها را راهی خانه‌هایشان کردیم.
مدیرفنی تیم توفارقان در پایان گفت: جدیدا می‌گویند که توفارقان از ابتدا قصد نداشت مقابل پتروشیمی بازی کند! ولی من می‌خواهم بدانم که اگر این تصمیم را گرفته بودیم چرا بازیکنان خارجی خود را نگه داشتیم؟ الان هم فقط قرارداد بازیکنان خارجی ما باقی مانده است که طی چند روز پیش رو طلب آن‌ها را در فضایی کاملا دوستانه پرداخت خواهیم کرد تا راهی کشورهای خود شوند.
انتهای پیام/
توفارقان بازیکنانش را به خانه فرستاد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار