/اطلاع رسانی/ در دومین جشنواره ملی حاتم، در بخش صادرات؛

"صنایع غذایی حام" تندیس حمایت از تولید ملی را کسب کرد

1398/11/13 - 13:17 - کد خبر: 13592 نسخه چاپی

نصر: در دومین جشنواره ملی حاتم ( حمایت از تولید ملی) "صنایع غذایی حام" موفق به کسب تندیس حمایت از تولید ملی در بخش صادرات شد.

به گزارش نصر، دومین جشنواره حمایت از تولید ملی- حاتم- با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور خارجه، مقامات سازمان‌های دولتی و برخی فعالان اقتصادی، سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و طی آن از برگزیدگان همایش تقدیر شد.
شايان ذكر است تندیس این جشنواره با داوری کمیته علمی برای راه اندازی و انجام فعالیت‌های صادرات محور به گروه صنایع غذایی حام به دلیل تولید محصولات  با کیفیت صادراتی تعلق گرفت.
حاج احمد سلیمانزاده مدیر عامل گروه صنایع غذایی حام و کارآفرین نمونه آذربایجان شرقی پس از دریافت این تندیس در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت های بیش از نیم قرن گروه صنایع غذایی حام در کشور افزود: در حال حاضر بیش از 160 نوع انواع محصولات از جمله بیسکویت، کیک، آبنبات، تافی ، ویفر و غیره در مجموعه صنایع غذایی حام تولید می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 400 نفر در این واحد تولیدی در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند؛ اذعان داشت: صادرات محصولات به بیش از 40 کشور دنیا صنایع غذایی حام را به یک واحد صنعتی صادرات محور تبدیل کرده است.
سلیمانزاده در ادامه عدم ثبات قیمت مواد اولیه را بزرگترین چالش واحدهای صنایع غذایی خواند و افزود: عدم ثبات قیمت در بازار موجب شده است که بسیاری از مشتریان خود را از دست دهیم و این امر در حال حاضر چالش جدی اکثر واحدهای صنعتی کشور به شمار می رود.
انتهای پیام/
 نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار