مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

ارزیابی فرصت مناسبی را برای بهبود خدمت رسانی فراهم می کند

1398/11/13 - 12:30 - کد خبر: 13589 نسخه چاپی

نصر:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با همراهی و حضور مستمر تمامی کارکنان متعهد و کارآمد توانسته ایم رضایت مردم را از خدمات صورت گرفته حاصل کنیم.

به گزارش نصر، میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست جمع بندی بازرس اعزامی دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش هر یک از کارکنان در ارائه خدمات به مردم افزود: خوشبختانه با همراهی و حضور مستمر تمامی کارکنان متعهد و کارآمد توانسته ایم رضایت مردم را از خدمات صورت گرفته حاصل کنیم.
حسینی با بیان اینکه ارزیابی فرصت مناسبی را در راستای بهبود بخشی در امر خدمت رسانی فراهم می کند، افزود: قطعاً رهنمودهای صورت گرفته از ارزیابی ها و نکات قوت و ضعف ما را در جهت بهبود بخشی در امر خدمت رسانی کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه در تمامی بخش ها از حضور همکاران صدیق و متعهد با احساس مسئولیت بالا بهره مند هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای امورات و وظایف خطیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد تلاش بی وقفه و طاقت فرسای همکاران در تمامی بخش ها هستیم که این نشان از تعهد و مسئولیت ایشان در راستای تحقق اهداف برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی حضور بازرس ویژه دفتر مدیریت عملکرد را در ارزیابی از واحد های مختلف این اداره کل منشا خیر دانست و عنوان کرد: قطعاً این ارزیابی ها فرصت خوبی را برای بهبود فضای کاری و خدمات به مردم برای ما فراهم خواهد کرد و باید با بهره مندی از رهنمود های ارائه شده بتوانیم ضمن ارائه خدمات سریع و با کیفیت بالا بتوانیم در راستای اهداف و برنامه های راهبردی وزارت تلاش کنیم.

انتهای پیام/
ارزیابی فرصت مناسبی را برای بهبود خدمت رسانی فراهم می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار