معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

برف و کولاک راه ۸۰ روستای استان زنجان را بست

1398/11/13 - 11:30 - کد خبر: 13572 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برف و کولاک شدید شنبه شب در استان زنجان راه ۸۰ روستا را مسدود کرد که این مسیرها از صبح امروز در حال بازگشایی هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: راه های روستایی مسدود شده مربوط به شهرستان های خدابنده، طارم، زنجان، ابهر، ایجرود، خرمدره،سلطانیه و ماهنشان است.
وی خاطرنشان کرد: همه نیروهای راهداری به همراه ماشین آلات در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستای مسدود شده، هستند.
یوسفی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه راه‌های اصلی استان به صورت عادی و روان در جریان است.
وی ادامه داد: زنجانی ها می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر این، هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
یوسفی خاطرنشان کرد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
وی افزود: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:  ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
بنا به این گزارش، استان زنجان ۵۲۷ روستا دارد.
این استان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
برف و کولاک راه ۸۰ روستای استان زنجان را بست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار