ایرج شهین باهر؛

شهرداری وظیفه زنده گیری سگ های ولگرد را دارد/ آسیب دیدن آن حیوان، عمدی نبوده است

1398/11/13 - 11:12 - کد خبر: 13564 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز در پی انتشار فیلمی از آسیب دیدن سگ ولگرد هنگام جمع آوری آن گفت: شهرداری وظیفه زنده گیری سگ های ولگرد را دارد و ما نیز دوست نداریم هیچ آسیبی به این حیوانات برسد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص پخش شدن فیلمی مبنی بر مساله جمع آوری سگ‌های سطح شهر که در رسانه‌ها بازتاب داشت، گفت: سگ های ولگرد را باید از محل زندگی افراد دور کرد و این جز تکالیف شهرداری است و ما راضی نیستیم هیچ حیوانی تلف شود.

وی افزود: بعد از انتشار این فیلم، جویای نحوه برخورد مسئولان این امر با سگ ها شدم، حتی فکر کردم شاید رفتاری خارج از چیزی که ما دستور می دهیم، انجام می شود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه هدف ما زنده گیری سگ های ولگرد با اسلحه بی هوشی و رهاسازی آنها بیرون از محدوده شهر است، گفت: طبق پرس و جوهایی که کردم متوجه شدم هیچ برخورد نامناسبی با سگ ها نشده است.

وی ادامه داد: در فیلمی که منتشر شده بود، گلوله اسلحه بی هوشه به پای سگ برخورد کرده بود که این سبب خونریزی پای این حیوان شده بود.

وی اظهار داشت: آسیبی که به این حیوان وارد شده بود عمدی نبود.

شهین باهر در انتها خاطرنشان کرد: شهرداری نیز به این مساله مانند مردم حساس است و این سگ‌ها سالم جمع آوری و به بیرون شهر برده می‌شوند.
انتهای پیام/
شهرداری وظیفه زنده گیری سگ های ولگرد را دارد/ آسیب دیدن آن حیوان، عمدی نبوده است گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار