اولین نطق پیش از دستور ایسوتچی در پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

ما نقش پدر خانواده را در شهرداری داریم، باید حقوق کارمندان را به موقع پرداخت کنیم

1398/11/13 - 11:02 - کد خبر: 13562 نسخه چاپی

نصر: ایسوتچی اولین نطق پیش از خود در پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: ما مصداق پدر خانواده داریم ، مگر می شود پدر خانواده سیر باشد اما بچه های آن‌ گشنه!

به گزارش نصر، محمد حسن ایسوتچی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، گفت: اعضای پنجمین دوره از این شورا با نگرش اصلاحات به این جمع آمدند، امیدوارم شاهد اصلاحات باشیم! چراکه صحبت از اصول گرایی شد اما شاهد اعمال آن در تصمیمات نبودیم!

وی با اشاره به اینکه ویژگی ها شخصی و تخصص های اعضای شورا انتظاره را از آنها بالا می برد، افزود: این اعضا قطعا باید تصمیماتی در سطح بالا بگیرند.

وی ادامه داد: باید برای پیشرفت شهر تبریز وضعیت کنونی آن را طبقه همکف قلمداد کنیم تا انشالله زین پس شاهد احداث طبقات بالای این ساختمان باشیم و با پروژه های خوب این شهر را بسازیم.

ایسوتچی در خصوص سخنانی که پس از آمدن وی به شورا مطرح شده است، گفت: من در یک صندلی نشسته ام که قبل از من متعلق به فردی بود که متخصص بود و به رحمت خدا رفت، ظاهرا این صندلی که من هوشمند است، که برخی می‌گویند هرکس روی آن بشیند زود می رود، برخی ها نیز می گویند سن بازنشتگی ام رسیده است، درست که من از نفرات آخری هستم که به شورای پنجم آمده است اما این صحبت ها برایم عجیب می آید.

وی در ادامه نطق پیش از دستور خود اضافه کرد: کارهای بزرگ متصدی دارند اما اجازه بدهید حساب کارهای کوچک را هم ما بپرسیم، که یکی از آنها رسیدگی به حق و حقوق شهروندان تبریز است که از وظایف شوراست.

وی افزود: این جلسه صحبت هایم در قالب خواهش و تمنا است امیدوارم جور دیگری برداشت نکنید.

این عضو شورا با تاکید بر لزوم پرداخت حق کارکنان شهرداری چه مالی و چه معنوی، گفت: باید رضایت همکاران خود را جلب کنیم یا حداقل سبب نارضایتی آنها نشویم‌.

وی خاطرنشان کرد: اگر حق الجلسه عضو شورا روز آخر ماه واریز می شود، پس حقوق دیگر کارمندان نیز واریز شود، ما مصداق پدر خانواده داریم ، مگر می شود پدر خانواده سیر باشد اما بچه های آن‌ گشنه!
انتهای پیام/
ما نقش پدر خانواده را در شهرداری داریم، باید حقوق کارمندان را به موقع پرداخت کنیم گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار