استاندار زنجان؛

اطلاعات مسافران خارجی باید در اختیار علوم پزشکی زنجان قرار بگیرد

1398/11/13 - 09:15 - کد خبر: 13559 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، با اینکه موردی از ابتلا به کرونا ویروس جدید در استان زنجان گزارش نشده است، گفت: اطلاعات همه مسافران خارجی باید در اختیار علوم پزشکی زنجان قرار بگیرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دیشب در جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل استان در محل استانداری زنجان، به لزوم تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌هایی برای مدیریت و عملیاتی کردن موارد مربوط به آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله و پیشگیری با کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: تمام ارگان‌ها در آماده باش باشند.
وی با بیان اینکه محل‌های تجمع از قبیل مراکز آموزشی، مراکز نگهداری سالمندان و زندان‌ها تحت مراقبت کامل باشند، اظهار کرد: لزوم مدیریت امور مربوط به دانشجویان خارجی دانشگاه‌های استان ضروری است.
استاندار زنجان، گفت: باید مراکز قرنطینه برای استقرار افرادی که از مناطق آلوده به زنجان می آیند مد نظر قرار گیرد.
حقیقی با بیان اینکه ارائه توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها بدون ایجاد حساسیت بیش از حد و اطلاع رسانی دقیق مورد توجه قرار گیرد، افزود: به منظور جلوگیری از انتشار اخبار ناصحیح در این شرایط باید با برنامه وارد کار شد.
وی با بیان اینکه اطلاعات همه مسافران خارجی باید در اختیار علوم پزشکی زنجان قرار بگیرند، یاد آورشد: تا اطلاع ثانوی باید از پذیرش مسافران و گردشگران خارجی در استان جلوگیری شود.
استاندار زنجان، گفت: همه هتل‌ها و مراکز اقامت وظیفه دارند اطلاعات مربوط به اقامت کنندگان خارجی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهند.
حقیقی با اینکه موردی از ابتلای به کرونا ویروس جدید در استان زنجان گزارش نشده است، گفت: تشدید مراقبت‌ها در این خصوص باید به صورت گسترده باشد.
انتهای پیام/
اطلاعات مسافران خارجی باید در اختیار علوم پزشکی زنجان قرار بگیرد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار