در آیین بهره برداری از اولین پروژه مهم عمرانی شهرتبریز عنوان شد

شهردار منطقه 5 تبریز: لوپ چهارم تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر (عج) اجرامی شود

1398/02/18 - 14:46 - کد خبر: 1354 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون عمرانی وی ، شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر(عج) بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، در آیین بهره برداری از این پروژه مهندس میرعلی اصغر نساج گفت: این تقاطع غیرهمسطح به عنوان بخشی از اتوبان ولایت محسوب می شود که راه دسترسی از کوی نصر به کوی ولی عصر را میسر کرده است.

شهردار منطقه پنج افزود : فاز اول اتوبان ولایت از دو پل تشکیل یافته که پس از بهره برداری از پل اول، حداکثر تا یک سال آینده پل دوم نیز به بهره برداری خواهد رسید.وی در این رابطه تصریح کرد که پل دوم بزرگراه دوکمال را به خیابان کوی سپهر متصل می سازد.

نساج در رابطه با مشخصات فنی اتوبان ولایت که مهمترین کارکرد آن علاوه بر کاهش ترافیک پدافند غیرعامل بودنش خواهد بود گفت : اتوبان ولایت با 9 کیلومترطول و هزار میلیارد ریال اعتبار طراحی شده است.

شهردار منطقه پنج هزینه اجرای فاز اول اتوبان ولایت را 150 میلیارد ريال اعلام کرد وگفت : با بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر کوی نصر با 1300 متر طول به کوی استانداری متصل شده است.

وی همچنین در خصوص انتقاد شهروندان از عدم اجرای چهارمین لوپ پروژه گفت : پس از بررسی های به عمل آمده اجرای چهارمین لوپ که میدان فهمیده را به کوی نصر متصل می کند اجرا خواهد شد. گفتنی است اجرای این پروژه برعهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه عاشورا بود.

انتهای پیام/

شهردار منطقه 5 تبریز: لوپ چهارم تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر (عج) اجرامی شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار