/ اطلاع رسانی/ در دومین جشنواره ملی حاتم صورت گرفت؛

اعطای تندیس حمایت از تولید ملی به گروه صنعتی پارس ساختار

1398/11/12 - 19:59 - کد خبر: 13537 نسخه چاپی

نصر: گروه صنعتی پارس ساختار در دومین جشنواره ملی حاتم، در بخش تولید محصولات "های تِک" با فناوری پیشرفته و با هدف تامین نیازهای صنایع و بازار داخلی، تندیس حمایت از تولید ملی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار هفتمین گردهمایی بزرگ مسئولین دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران و دومین جشنواره حمایت از تولید ملی- حاتم- با حضور دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور خارجه، مقامات سازمان‌های دولتی و برخی فعالان اقتصادی، سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و طی آن از برگزیدگان همایش تقدیر شد.
شايان ذكر است تندیس این جشنواره با داوری کمیته علمی برای راه اندازی و انجام فعالیت‌های بنیادین و ارزشمند در جهت ارتقای کیفی و کمی تولیدات و خدمات کشور به گروه صنعتی پارس ساختار به دلیل تولید محصولات "های تِک" در شرکت های زیر مجموعه این گروه صنعتی تعلق گرفت.
اختراع و تولید دکل های بتنی تک پایه انتقال نیرو در ولتاژ های مختلف در شرکت پارس ساختار، تولید ورق ضخیم ۳ میلی متر برای اولین بار در کشور در شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز و تولید مقاطع فولادی با آلیاژ های خاص در شرکت ذوب نورد توانا رام از موارد مهم و قابل توجه تولید ملی در شرکت های وابسته به گروه صنعتی پارس ساختار است.
لازم به ذکر است جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی با محوریت بررسی فعالیت های ارزش آفرین و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل اقتصادی کشور و همچنین تجلیل از فعالان این عرصه به صورت سالانه برگزار می شود.
انتهای پیام/
اعطای تندیس حمایت از تولید ملی به گروه صنعتی پارس ساختار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار