مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

1398/11/12 - 17:34 - کد خبر: 13533 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۴ طرح عمرانی با ۲۱۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،مرتضی نیرومند روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه اعتبار پروژه های عمرانی امسال نسبت به سال گذشته ۱۸۰ درصد افزایش یافته است، افزود: به همین مناسبت عملیات ۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال در شهرک های صنعتی استان آغاز می شود.
وی اظهار داشت: در این ایام طرح توسعه چهار شهرک صنعتی شامل شهید سلیمی در زمینی به وسعت ۴۰۶.۴ هکتار با امکان استقرار ۵۷۰ واحد تولیدی و اشتغال ۱۲ هزار نفر، شهرک صنعتی سنگ شهر به مساحت ۷۸.۶ هکتار با امکان استقرار ۱۶۰ واحد تولیدی با اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر، شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی به مساحت ۸۲ هکتار با امکان استقرار ۱۱۲ واحد تولیدی و اشتغال چهار هزار نفر و شهرک صنعتی اسکو آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توسعه این شهرک ها آغاز شده و آماده واگذاری است، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی سه تصفیه خانه نیز در استان آغاز می شود.
نیرومند، ادامه داد: در این ایام تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی ولیعصر ملکان به ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در روز با صرف اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در روز با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی یادآوری کرد: عملیات اجرایی طرح های توسعه شهرک صنعتی استاد عالی نسب در سطح ۲۸۳ هکتار با امکان استقرار ۲۸۰ واحد و اشتغال هفت هزار نفر و ناحیه صنعتی علیشاه در سطح ۱۶ هکتار آغاز شده است.
نیرومند، افزود: طرح های توسعه شهر صنعتی بعثت در سطح یک هزار هکتار با امکان استقرار دو هزار واحد تولیدی با اشتغال ۴۲ هزار نفر،  شهرک صنعتی بناب در سطح ۱۰۸ هکتار و امکان استقرار ۱۸۹ واحد تولید با اشتغال چهار هزار نفر و ایجاد ناحیه صنعتی صنایع دستی و گردشگری در سطح چهار هکتار با امکان استقرار ۱۶۰ واحد تولید و اشتغال ۶۰۰ نفر در حال اجرا بوده و واگذازی زمین های این شهرک ها در اوایل سال ۹۹ آغاز می شود.
آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/
افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار