خبر/

رشد نصب پیام‌رسان‌ها با قطع اینترنت

1398/11/12 - 17:27 - کد خبر: 13531 نسخه چاپی

نصر: در سه ماهی که گذشت، ۲۰۲ میلیون جست‌وجو در کافه بازار انجام شد. نکته جالب توجه در جست‌وجو و نصب برنامه نشان می‌دهد، پیام‌رسان‌ها رشد خوبی داشتند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، البته یکی از دلایل مهم این رشد به قطعی اینترنت در آبان‌ماه برمی‌گردد که راه ارتباطی برای دو هفته تنها از طریق اپلیکیشن‌های داخلی مقدور بود.
کافه بازار به رسم هر فصل، گزارشی از عملکرد اپلیکیشن‌ها و رفتار کاربران منتشر کرده است. در این گزارش نکات جالبی وجود دارد. از تمایل کاربران به استفاده از یک برند خاص تلفن همراه تا روزها و ساعت‌هایی در هفته که کاربران بیش از زمان‌های دیگر به نصب برنامه روی گوشی‌های تلفن همراه خود روی می‌آورند.
بر اساس این گزارش که صبح امروز منتشر شده است، ۳۱ درصد از کاربران اندرویدی که تا پایان فصل پاییز بازار را روی دستگاه خود نصب داشته‌اند، از بازار خرید کرده‌اند. سهم کاربران کافه بازار از برند گوشی سامسونگ ۶۲ درصد، هواوی ۲۱ درصد، ال جی و سونی سه درصد، نوکیا، شیائومی و لنوو دو درصد، اچ تی سی و موتورولا یک درصد است.
سهم درآمد برنامه‌ها و بازی‌ها از برندهای گوشی نیز از دیگر مواردی است که  بر این اساس، سهم درآمدی گوشی‌ها از برنامه‌های کاربردی در سامسونگ ۶۳ درصد، هوآوی ۱۸ درصد، ال جی چهار درصد و سهم درآمد از بازی‌ها ۶۴ درصد سامسونگ، ۱۸ درصد هوآوی و سه درصد متعلق به ال جی است.

انتهای پیام/
رشد نصب پیام‌رسان‌ها با قطع اینترنت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار