معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه ؛

76 پروژه عمرانی در میانه افتتاح و کلنگ زنی می‎ شود

1398/11/12 - 12:10 - کد خبر: 13476 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: در دهه فجر امسال ۷۶ پروژه عمرانی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،محمدرضا مشایخی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از این تعداد ۶۶ پروژه با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و ۱۰ پروژه کلنگ زنی می شود.
وی اعلام کرد: اصلاح و توسعه شبکه برق و پست های هوایی، برق رسانی، نیرورسانی به تجهیزات، گازرسانی روستایی، پروژه های عمرانی شهرداری ها، احداث و بهسازی معابر، بهسازی و آسفالت راههای روستایی از جمله پروژه هایی هستند که همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.
وی با بیان اینکه این پروژه ها با همت و تلاش دستگاههای اجرایی، مدیران و مسوولان شهرستان در تمامی زمینه ها در فاصله هفته دولت امسال تا دهه فجر به ثمر رسیده است، بیان کرد: سعی داریم با تلاش مستمر، در کمترین زمان پروژه های کلنگ زنی شده را نیز به اتمام برسانیم.
مشایخی با اشاره  به اینکه دهه فجر امسال، رنگ و بویی متفاوت تر از سالهای گذشته خواهد داشت، افزود: امسال در برهه های مختلفی همچون همایش اربعین، تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و راهپیمایی های استکبارستیزانه و همچنین نماز جمعه پرشکوه عبادی، سیاسی تهران به رهبری ولایت فقیه شاهد حضور پرشکوه ، وحدت آفرین و دشمن شکن مردم بودیم که این حضور، انسجام و وحدت ملی را بیش از گذشته به نمایش گذاشته، پاسخی دندان شکن به تحرکات خصمانه و خرابکارانه دشمنان داد.
فرماندار میانه همچنین به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در حمله موشکی پایگاههای آمریکای جنایتکار و انتقام سخت از استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: این حرکت به موقع سپاه سبب شد تا دل ملت به خاطر جنایت غیرقابل بخشش و نفرت انگیز آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، سردار جبهه مقاومت، آرام گرفته و بیش از پیش به هم نزدیک تر شود.
وی خواستار حضور گسترده و همگانی مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: این حضور، پاسخ دندان شکنی بر تمامی یاوه گویی های دشمن بوده و انسجام و تبلور عینی وحدت ملی را به نمایش خواهد گذاشت.
مشایخی تلاش های نهادهای اجرایی برای فراهم سازی بستری امن، قانونی و شفاف برای برگزاری انتخابات به رغم پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی معاندین نظام را متذکر شد و افزود: تلاش ما این است که به دور از هر گونه حاشیه سازی، انتخاباتی سالم و به دور از تقلب و تخلف برگزار کنیم.
  فرماندار میانه با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای را در امتداد توفیقات و حضورهای باشکوه، مهم خواند و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز پای صندوق های رای، موجب اقتدار نظام و انقلاب است و ما به عنوان دستگاه مجری انتخابات در تلاشیم تا بستر انتخاباتی قانونی، شفاف، امن و به دور از حاشیه را برای حضور آگاهانه مردم و انتخاب افرادی اصلح فراهم کرده و دشمنان را در این زمینه نیز ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/
76 پروژه عمرانی در میانه افتتاح و کلنگ زنی می‎ شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار