رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

تریبون آزاد در دانشگاه های آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر/ اصلی ترین مسئله در کنار شور، شعور است

1398/11/12 - 10:32 - کد خبر: 13452 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تخصیص تخفیف تا 50 درصد برای متقاضیان پروانه کسب از سوی اتحادیه اصناف که اعلام آمادگی کرده اند برای متقاضیانی که پروانه کسب ندارند می توانند با مراجعه به اتحادیه اصناف از تخفیف تا 50 درصدی برخوردار شوند که همزمان با آغاز ایام دهه فجر تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

 به گزارش نصر، "رسول برگی"در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را متفاوت تر از سال های گذشته دانست و افزود: معمولا هر ساله قبل از آغاز ایام الله دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن را نسبت به سال قبل با حساسیت بالاتری می دانیم اما امسال با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، خصوصا شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی امسال نسبت به اتفاقات اخیر متفاوت تر و با حساسیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی برای ایام الله دهه فجر امسال اظهار داشت: بیش از سه هزار برنامه در سطح استان بصورت عملی و نه شعاری برگزار می شود که نهایتا ایام الله دهه فجر به اربعین شهادت سپهبد سلیمانی ختم خواهد شد.
وی در ادامه همزمان با 41امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 41 برنامه بصورت شاخص به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از 12 بهمن همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر شروع و تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.
رسول برگی ادامه داد: رژه موتور سواران از فرودگاه شهید مدنی تا گلزار شهدای وادی رحمت، تریبون آزاد در دانشگاه های استان و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید و دانشجویان برای رفع شبهات ، مسابقات مختلف ورزشی، علمی و.. برگزار خواهد شد که مسابقات ورزشی جام پرچم یکی از مسابقات ورزشی است.
وی در ادامه برنامه های ایام الله دهه فجر افزود: برگزاری مراسم غبار روبی، عطر افشانی در سطح استان امسال بصورت ویژه از شهدای ارامنه انجام خواهد شد، امسال با توجه به همزمانی آغاز جشن های عید نو میلادی و شهادت سردار مقاومت و همرزمانش، هموطنان ارامنه از برگزاری جشن خودداری کردند و یک قدم مثبتی از طرف ارامنه بود که به مدد الهی امسال ابتدا از شهدای ارامنه غبار روبی و عطرافشانی خواهد شد، نور افشانی در شب 22 بهمن با حضور عموم مردم در خیابان ها، نور افشانی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان ائل گلی، تعویض پرچم‌های مزار مطهر شهدا در سطح استان در ۱۷ بهمن و همچنین گلباران مرقد مطهر شهید قاضی طباطبایی به عنوان "خمینی آذربایجان"، تجلیل از نخبگان علمی، خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش‌های قرآنی و دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهد، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری سرود با حضور 1357 دانش آموز، ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار، برپایی میز خدمت در مساجد و مصلی توسط مدیران کل از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تخصیص تخفیف تا 50 درصد برای متقاضیان پروانه کسب  از سوی اتحادیه اصناف که اعلام آمادگی کرده اند برای متقاضیانی که پروانه کسب ندارند می توانند با مراجعه به اتحادیه اصناف از تخفیف تا 50 درصدی برخوردار شوند که همزمان با آغاز ایام دهه فجر تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.
برگی ضمن تقدیر از مواکب حسینی در ایام اربعین، گفت: از تمامی مواکبی که در اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا جهت پذیرایی از زوار اباعبدالله خدمت رسانی می کنند تقاضا داریم در اربعین سردار شهید مقاومت که همزمان با 22 بهمن ماه خواهد بود به عشق سردار سلیمانی و سپاسگزاری از زحماتش به خیابان ها بیایند و خدمت رسانی کنند.
برگی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد: سخنران این مراسم سردار محسن رضایی خواهد بود.
وی در پایان افزود: در نظر داریم بعد از اتمام ایام الله دهه فجر هیئت های اندیشه ورزی مردمی را راه اندازی کنیم.

 انتهای پیام/
تریبون آزاد در دانشگاه های آذربایجان شرقی  به مناسبت دهه فجر/ اصلی ترین مسئله در کنار شور، شعور است  محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار