رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد خبر داد:

مدال طلای ترامپولین قهرمانی کشور بر گردن ژیمناست‌های مهابادی

1398/11/12 - 09:35 - کد خبر: 13437 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «متین حاجی» و «آریا مام‌عبدالله» ورزشکاران اهل این شهرستان در لیگ برتر ترامپولین کشور به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: لیگ برتر ترامپولین باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶۱ ورزشکار در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در قالب ۱۹ تیم از استان‌های مختلف به میزبانی یزد برگزار شد.
وی ادامه داد: در دور نهایی بخش ترامپولین بزرگسالان «متین حاجی» ورزشکار مهابادی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و در بخش جوانان هم «آریا مام‌عبدالله» با کسب ۴۸.۶۸ امتیاز به مدال طلا رسید.
وی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در مسابقات آسیایی که اردیبهشت سال آینده در ژاپن برگزار می شود، حضور می‌یابند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: : در پایان این رقابت‌ها تیم آذربایجان‌غربی با کسب ۸۱۹.۶۴ پس از تیم‌های اردبیل، نوین فولاد یزد و سرای نوظهور تبریز در جایگاه چهارم لیگ برتر ترامپولین کشور ایستاد.
وی اظهار داشت: «ناصر هوشیار» داور درجه دو و مربی بین‌المللی این شهرستان نیز برای قضاوت در این رقابت‌ها حضور داشت.
ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است که در زبان عام به تشک پرش درجا و « بپر بپر» شناخته می‌شود.
شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است؛ این شهرستان که قطب رشته ژیمناستیک و ترامپولین کشور محسوب می‌شود همواره در رده‌های مختلف سنی در سطح کشور عناوین برتر را به خود اختصاص داده‌اند.
انتهای پیام/
مدال طلای ترامپولین قهرمانی کشور بر گردن ژیمناست‌های مهابادی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار