جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

کولاک برف سه مسیر ارتباطی زنجان را دربر گرفته است

1398/11/12 - 09:17 - کد خبر: 13436 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسیر ارتباطی ارمغانخانه، زنجان - طارم و زنجان -تهم چورزق با کولاک برف مواجه است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی، امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در زمان حاضر بارش برف در مسیرهای ارتباطی زنجان - میانه- زنجان - بیجار، زنجان - دندی و آزادراه زنجان - قزوین، حاکم است.
وی اظهار داشت: از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب مسیر ارتباطی زنجان - طارم با کولاک برف مواجه شده و تردد وسایط نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر بود و در محدوده گردنه خانچای، قریب ۳۰ دستگاه خودرو و نزدیک به ۱۰۰ نفر در این مسیر گرفتار شده بودند که پس از دو ساعت تلاش مسیر بازگشایی شد.
عظیمی با بیان اینکه پلیس راه زنجان به مدت دو ساعت اجازه تردد به وسایط نقلیه در این مسیر ارتباطی را نداد، افزود: ساعت ۵۰ دقیقه بامداد نیز مرد عابری که قصد عبور از عرض آزادراه زنجان - قزوین را داشت با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده و جان باخت.
وی تصریح کرد: این عابر پیاده به دلیل نقض ماده چهار قانون راهنمایی و رانندگی، مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شد و از عابرین انتظار می رود برای عبور از عرض جاده، دقت بیشتری کرده و مسیرهای امن را انتخاب کنند.
دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.
۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.
استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
کولاک برف سه مسیر ارتباطی زنجان را دربر گرفته است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار