خبر/

موفقیت تیم های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی فناوری های شانگهای

1398/02/18 - 12:28 - کد خبر: 1343 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه بین المللی فناوری های شانگهای با حضور بیش از یک هزار شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان از جمله هشت گروه شرکت کننده ایرانی در شانگهای برگزار شد .

به گزارش نصر، این نمایشگاه که با حضور بیش از  یک هزار شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان از جمله هشت گروه شرکت کننده  ایرانی از۱۸ تا۲۰  آوریل (۲۹  الی ۳۱ فروردین۱۳۹۸) در شانگهای برگزار شد 'پدرام یوسفی' در کلاس شیمی و 'امیر رضا فتحراضی' در کلاس مکانیک، مدال طلای این نمایشگاه را کسب کردند.

همچنین در پایان این نمایشگاه احرار سروی پیرایواتلو' و 'نروان دیلیین به بو' به صورت مشترک در کلاس رباتیک، 'امیر حسین میر مهدی' و 'شایان سنگانه' به صورت مشترک در کلاس عمران، 'سارا کابلو' و 'باران اعتمادی' به صورت مشترک در کلاس مهندسی پزشکی، 'سید امید سجادی' در کلاس بیوتکنولوژی و 'تارا تاجیک' در کلاس پزشکی موفق به کسب مدال نقره این نمایشگاه بین المللی شدند.
'مینا همتی کریم خانی' هم مدال برنز کلاس مهندسی پزشکی این نمایشگاه را کسب کرد علاوه بر این تیم های ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه  نیز موفق به کسب ۵ جایزه ویژه این نمایشگاه  شدند.
نماینده سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران در مورد این نمایشگاه گفت: در هفتمین نمایشگاه بین المللی فناوری (CSITF) که یک نمایشگاه برای تجارت های بین المللی در زمینه فناوری محسوب می شود حدود یک هزار شرکت حضور داشتند.
مهران خسروانی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای فناوری و پژوهش های علمی سراسر جهان از جمله تولیدات هوشمند، زیست دارو و نسل جدید فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: این نمایشگاه توسط وزارت بازرگانی، وزارت امور خارجه و شهرداری شانگهای و با حمایت سازمان ملل متحد و سازمان مالکیت معنوی جهان و با حضور شرکت های بزرگ دنیا همچون مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، اچ پی و زیمنس در محل نمایشگاه های بین المللی شانگهای برگزار شد.

خسروانی با اشاره به اینکه در این رویداد طرح های نوآورانه از سراسر دنیا شرکت داشتند گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه طرح های پژوهشگران ایرانی و حضور در عرصه های مهم بین المللی جهت تبادل علمی و کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی سایر کشورهای جهان بود و همچنین با توجه به پیام مقام معظم رهبری در سال جدید هدف از حضور در این نوع نمایشگاه ها را رونق محصولات داخلی و حضور در بالاترین سطح تکنولوژی در کنار شرکت های بزرگ دنیا و معرفی هرچه بهتر و بیشتر محصولات ایران اعلامی کرد.
در پایان این رویداد نیز مخترعین جمهوری اسلامی ایران دیداری با جناب آقای ایروش سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در شانگهای داشتند و نقطه نظرات و دیدگاه ها در خصوص تجاری سازی طرح ها و حضور هرچه موثر تر ایرانیان در این عرضه ها بیان شد.

شایان ذکر است که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه افراد منتخب جشنواره ملی یک ایده ، یک دنیا بوده که پس از انتخاب و کسب سهمیه  در این نمایشگاه  شرکت نمودند.

انتهای پیام/

موفقیت تیم های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی فناوری های شانگهای نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار