نیکخو خبر داد:

اجرای 80 درصد مصوبات کمیته بررسی مسایل تعاونی های مشکل دار آذربایجان شرقی

1398/11/11 - 12:42 - کد خبر: 13423 نسخه چاپی

نصر: بیست و هفتمین جلسه تعاونی های مشکل دار در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، بیست و هفتمین جلسه تعاونی های مشکل دار در آذربایجان شرقی برگزار گردید در این نشست معاون امور تعاون، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان نقش کمیته بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مشکل دار در استان افزود: از ابتدای تاسیس این کمیته ۲۷ جلسه تاکنون برگزار گردیده است که مشکلات ۴۲ تا اتحادیه و شرکت های تعاونی مشکل دار در این کمیته مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است.
منصور نیکخو افزود: با توجه به مصوبات این جلسات تاکنون در جهت رفع مشکلات مربوط به تعاونی ها ۸۰ درصد است مصوبات صورت گرفته اجرا گردیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست که با حضور نماینده ویژه استاندار و اعضای این کمیته در محل این اداره کل برگزار شد با اشاره به مصوبات این نشست ها اظهار کرد: تاکنون ۱۸۵ مصوبه از ۲۷ جلسه تشکیل شده به تصویب رسیده که ۸۰ درصد است مصوبات شامل ۱۴۸ مصوبه توسط اعضای این کمیته به تصویب رسیده است.
میر احد حسینی با اعلام آمادگی این اداره کل جهت بررسی موانع و مشکلات پیش روی تعاونیها افزود: با همکاری استانداری و دستگاه های نظارتی و اجرایی استان شاهد نتایج و دستاوردهای مهمی در حوزه تعاونی ها ی مشکل دار هستیم که این موفقیت مرهون همکاری همه جانبه دستگاههای نظارتی و اجرای استان از جمله نماینده ویژه استاندار در این جلسات می باشد.
 در بیست و هفتمین جلسه بررسی تعاونی های مشکل دار مسائل ومشکلات پروژه های تعاونی های مسکن جماران بررسی و راهکارهای لازم جهت اجرا ارائه شد.
انتهای پیام/
اجرای 80 درصد مصوبات کمیته بررسی مسایل تعاونی های مشکل دار آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار