رییس هیات اسکی استان زنجان؛

فستیوال جهانی برف در پیست پاپایی زنجان برگزار می‌شود

1398/11/10 - 13:30 - کد خبر: 13385 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات اسکی استان زنجان از برگزاری فستیوال جهانی برف در پیست پایایی زنجان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا اژدری امروز در این خصوص به خبرنگار گفت: این فستیوال قرار بود اوایل بهمن ماه برگزار شود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد و تصمیم بر این شد که روز جمعه /۱۱ بهمن ماه/ انجام شود.
وی یادآورشد: فستیوال جهانی برف در زنجان، ساعت ۱۲ ظهر جمعه آغاز و به مدت دو ساعت ادامه خواهد داشت که انتظار می رود از مسؤولان فدراسیون اسکی نیز حضور یابند.  
اژدری، شعار امسال فستیوال جهانی برف را "احترام به طبیعت و محیط زیست"، ذکر کرد و با بیان اینکه در این فستیوال، علاقه‌مندان زیر ۱۲ سال زنجان به منظور آشنایی هرچه بیشتر با این ورزش زمستانی در پیست پاپایی زنجان،  اسکی خواهند کرد، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود قریب ۵۰ نفر از اسکی بازان زیر ۱۲ سال زنجان به منظور شرکت در این فستیوال در پیست پاپایی زنجان حضور پیدا کنند.
وی از علاقه‌مندان به ورزش های زمستانی به ویژه ورزش اسکی خواست با حضور در این محل، هیات را در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه یاری دهند.
رییس هیات اسکی استان زنجان، همچنین از حضور مربی اسبق تیم ملی اسکی در زنجان خبر داد و گفت: سیدنظام صیدی از روز گذشته به منظور آموزش اسکی بازان رده سنی پایه در زنجان حاضر شده است.
اژدری افزود: این مربی تیم ملی تا پایان روز جمعه /۱۲ بهمن ماه/ در  زنجان حضور خواهد داشت که در این مدت آموزش های لازم را به تیم ۱۵ نفر دختران و پسران رده سنی پایه ارایه خواهد داد که در پایان ۱۰ نفر اصلی این تیم تعیین خواهد شد.
وی اظهار داشت: مهدی اژدری، جعفر میرزایی، نوید قماشچی و امین ناصحی که از مربیان تیم اسکی رده سنی پایه زنجان هستند به عنوان دستیار این مربی تیم ملی را همراهی می‌کنند تا سطح توانمندی خود را نیز ارتقا بخشند.
انتهای پیام/
فستیوال جهانی برف در پیست پاپایی زنجان برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار