استاندار زنجان؛

ترامپ با طرح معامله قرن، هیچ اقدام موثری از پیش نخواهد برد

1398/11/10 - 13:15 - کد خبر: 13383 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: ترامپ، روز گذشته مساله بسیار مسخره‌ای با عنوان معامله قرن و با هدف تحت تاثیر قرار دادن وجدان‌های بیدار، مطرح کرد اما بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به کوری چشم همه دشمنان، هیچ اقدام و کار موثری از پیش نخواهد برد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در دومین جلسه ستاد سیاستگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان زنجان که با حضور سردار احمد حق‌طلب، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هدف آمریکا این است که وجدان‌های بیدار مردم آزاده به‌خصوص فلسطینی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد تا توانایی اراده و عمل نداشته و منافع حقیقی و واقعی خود را تشخیص ندهند.
وی افزود: علت طرح معامله قرن نیز دخالت در محاسبات فکری مردم آزاده است.
حقیقی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی نیز مصوبه دارند که سرزمین‌های اشغالی، متعلق به فلسطینی‌ها بوده و تاریخ به حقانیت این موضوع، شهادت داده است.
وی تصریح کرد: از نظر انسانی هم امکان ندارد سرزمین مقدس به دست یک عده فاسد، ظالم و ناجوانمرد داده شود غافل از اینکه ویژگی مردم آزاده جهان این است که اراده و عمل داشته، منافع خود را تشخیص داده و اجازه نمی‌دهند بیگانگان در محاسبات فکری آن‌ها دخالت کنند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به اینکه کنگره شهدا پیش از این در بسیاری از استان‌ها برگزار شده است، با استفاده از تجربیات آن‌ها کنگره زنجان باید بدیع‌تر، جدیدتر، بهتر و موثرتر برگزار شود.
وی افزود: علاوه بر موارد مطروحه در این جلسه، موارد دیگری که در اذهان مدیران است باید تجمیع شده و با همفکری و هماهنگی بیشتر، کنگره‌ای در شان و منزلت شهدای استان زنجان برگزار شود.
حقیقی اظهار داشت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، مهد دلاورمردانی است که همیشه به نیکی از آن یاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به همدلی و هماهنگی موجود بین تمام مدیران استان در بخش‌های مختلف، کنگره‌ای برگزار خواهد شد که از آن به عنوان نمونه در کشور، یاد شود.
مقام عالی دولت در استان زنجان گفت: بارها تاکید کرده‌ام اگر می‌خواهیم به برگزاری کنگره به عنوان وظیفه اداری نگاه کنیم، انجام ندادن آن بهتر است.  
وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران حقیقت همیشه تاریخ هستند و هیچ وقت کهنه نمی‌شوند و باید همیشه آنها را در درون خود زنده نگه داریم و کنگره را نیز از باب احساس وظیفه و ادای دِین به شهدا برگزار کنیم.
انتهای پیام/
ترامپ با طرح معامله قرن، هیچ اقدام موثری از پیش نخواهد برد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار