معاون عمرانی فرماندار ویژه مرند ؛

عملکرد مدیریت بحران باید به موقع باشد

1398/11/10 - 12:19 - کد خبر: 13382 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی فرماندار ویژه مرند با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران گفت: با توجه به اینکه وجود برخی مشکلات در زمان وقوع بحران، ناشی از عدم انجام اقدامات لازم در دوره های گذشته است، اعضای کارگروه باید در چهارچوب قانون و به موقع به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، صادق میکائیلی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان مرند با تاکید بر ضرورت لایروبی رودخانه ها اظهار کرد: رودخانه هایی که از لحاظ فنی مشکلی ندارند با همکاری امور آب و شهرداری مرند لایروبی شده تا در زمان وقوع سیلاب ها دچار مشکل نشویم.
معاون عمرانی فرماندار مرند تاکید کرد: نهادها و ادارات عضو ستاد، محل های اسکان اضطراری برای مواقع وقوع بحران را تعیین و آماده استفاده کنند.
وی در ادامه ضمن اشاره به تغییر کاربری های گسترده در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و سایر دستگاهها باید برای جلوگیری از وقوع بحران ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، به موقع به قانون حفظ اراضی عمل کنند.
شهردار مرند نیز با بیان اینکه در شهرستان در زمینه امکانات آتش نشانی بویژه نردبان هیدرولیکی با کمبود مواجه هستیم، گفت: مشکل خرید نردبان هیدرولیکی با توجه به هرینه بالای آن، علاوه بر مرند، در سایر شهرها نیز وجود دارد که برای تامین آن به اعتبارات دولتی نیاز بوده و شهرداری به تنهایی قادر به انجام آن نیست.
حسین کاوه همچنین با اشاره به تلاش نیروهای شهرداری برای برف روبی در روزهای اخیر اظهار داشت: ما آمادگی همکاری برای لایروبی رودخانه ها با استفاده از ماشین آلات را داریم.
آزمون دوره آموزشی غیر حضوری آمادگی در برابر مخاطرات ویژه مدیران شهرستان نیز در پایان جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/
عملکرد مدیریت بحران باید به موقع باشد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار