معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خب داد:

اکران رایگان پنج فیلم کودک و نوجوان جشنواره فجر در تبریز

1398/11/10 - 12:13 - کد خبر: 13380 نسخه چاپی

نصر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تبریز به صورت رایگان برای دانش آموزان اکران می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی محرمی روز پنجشنبه در گفت و گو یی اظهارکرد: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی است که علاقمندان بتوانند در شهر خود بهترین و تازه ترین فیلم های سینمای کشور را تماشا کنند.
وی گفت: جدول اکران رایگان پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان طبق دستورالعمل از سوی دبیرخانه جشنواره به استان ها ابلاغ شده است و این برنامه در سالن پردیس سینمایی ستاره باران تبریز اجرا خواهد شد.  
وی اضافه کرد: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است .
محرمی افزود: فیلم سینمایی "قطار آن شب" سه شنبه پانزده بهمن‌ماه، فیلم سینمایی " ۲۳ نفر" چهارشنبه شانزده بهمن ماه، فیلم سینمایی "کاتی و ستاره" شنبه نوزدهم بهمن‌ماه، فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" یکشنبه بیستم بهمن ماه و فیلم سینمایی "تورنادو" دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره یک پردیس سینمایی ستاره باران به روی پرده می‌روند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین فیلم‌های بخش سودای سیمرغ نیز همزمان با تهران در تبریز اکران خواهد شد.

انتهای پیام/
اکران رایگان پنج فیلم کودک و نوجوان جشنواره فجر در تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار