مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد؛

چراغ نفتی بلای جان زن کهنسال مهابادی شد

1398/11/10 - 13:00 - کد خبر: 13379 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حریق ناشی از آتش گرفتن یک چراغ نفتی دکه‌ای واقع در بازار هفتگی امیرآباد جان زن ۸۰ ساله‌ای را گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رحمان احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: طی تماس تلفنی روز گذشته با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مهاباد مبنی بر آتش‌سوزی در یک دکه در محدوده بازار هفتگی «امیرآباد» در ۳۰ کیلومتری این شهرستان ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه زن کهنسال بر اثر بی‌احتیاطی با چراغ نفتی داخل این دکه که به عنوان واحد مسکونی از آن استفاده می‌شد برخورد کرد که این امر موجب آتش گرفتن وسایل داخل آن شده و در نهایت بر اثر خفگی حاصل از دود و سوختگی قسمتی از بدنش، جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: در این حادثه دختر این زن کهنسال نیز که برای نجات و خاموش کردن آتش قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی تلاش کرده بود، دچار مصدومیت و سوختگی از ناحیه دست و صورت شد که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تاکید کرد: با توجه به اقتضای فصلی و استفاده از انواع وسایل گرمایشی در مکان‌های مختلف، شهروندان باید نهایت دقت را در رعایت نکات ایمنی داشته باشند.
وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۶۷۰ ماموریت امداد و نجات توسط آتش‌نشانی مهاباد انجام شده است، گفت: ۸۰ درصد عملیات انجام شده مربوط به حوادث آتش‌سوزی از جمله ۲۷ مورد اطفای حریق منازل، ۶ مورد اماکن اداری، ۱۶ مورد اماکن صنعتی و چهر مورد باغات بوده است.
سازمان آتش‌نشانی در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.
مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.
انتهای پیام/
چراغ نفتی بلای جان زن کهنسال مهابادی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار