شهردار منطقه پنج تبریز خبر داد:

افزایش 17 درصدی صدور پروانه های ساختمانی در سال جاری

1398/11/10 - 08:38 - کد خبر: 13348 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 5 تبریز گفت: 19 درصد از پروانه های ساختمانی کلانشهر تبریز تا دی ماه امسال توسط شهرداری منطقه پنج صادر شده است.

به گزارش نصر، میر علی اصغر نساج اعلام کرد و گفت: با وجود کاهش ساخت و ساز در کلانشهرهای کشور با اعمال سیاست های تشویقی و حمایتی شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریزتا دی ماه امسال 460 فقره پروانه ساختمانی در شهرداری منطقه پنج صادر شده است.
شهردار منطقه پنج در ادامه افزود : این تعداد از پروانه ساختمانی صادر شده 19 درصد از کل پروانه ساختمانی در کلانشهر تبریز را شامل می شود.
وی همچنین اظهار داشت : معاونت شهرسازی و معماری منطقه پنج در زمینه صدور پروانه ساختمانی  رتبه اول را در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز کسب کرده است .
شهردار منطقه کل مساحت پروانه ساختمانی صادره امسال را ۵۵۳ هزار متر مربع اعلام نمود و گفت : ۲۴ درصد ازکل مساحت پروانه های ساختمانی صادرشده در کلانشهر تبریز توسط این منطقه انجام شده است.
نساج از افزایش ۱۷ درصدی صدور پروانه ساختمانی تا دی ماه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و در این خصوص ابراز داشت : مساحت پروانه ساختمانی صادره  نیز در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است.
وی در پایان ضمن قدردانی از همت پرسنل و مدیریت معاونت معماری و شهرسازی منطقه در کسب رتبه اول ابراز امیدواری کرد: این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/
افزایش 17 درصدی صدور پروانه های ساختمانی در سال جاری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار