با حضور سخنگوی شورای اسلامی اسلامی شهر؛

گردهمائی اعضای صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه برگزار شد

1398/11/09 - 10:37 - کد خبر: 13334 نسخه چاپی

نصر:گردهمائی اعضای صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه برگزار شد.

به گزارش نصر، در این گردهمایی، صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، هاشمی  _ صدیقی و زابلی اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف تبریز، جمعی از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان تبریز، سرهنگ صدیقی مشاور فرمانده سپاه عاشورا، اعضای هیئت مدیره تعاونی قنادان و جمعی از فعالان صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه حضور داشتند.
یوسف عبداله زاده رئیس هیئت مدیره تعاونی و اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز در این مراسم گفت: این گردهمایی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین اعطای اوراق سود سهام اعضای شرکت تعاونی قنادان کلانشهر تبریز و تجلیل از فعالان این صنف ترتیب یافته بود که الحمدالله با استقبال گسترده فعالان این صنف برگزار شد.
وی افزود: صنف قنادان یکی از صنوف بزرگ و مهم هستند که در جهت تولید و عرضه شیرینی تلاش کرده و در سایه تلاش این عزیزان تبریز قطب شیرینی در کشور تبدیل شده و سالیانه گردشگران داخلی و خارجی به عنوان سوغات تبریز از تولیدات تبریز استفاده می کنند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه، اضافه کرد: تمام تلاش هیئت مدیره ارتقای جایگاه این صنف بوده و شرکت تعاونی هم در کنار اتحادیه در جهت تامین مواد اولیه دست اول و با قیمت مناسب و با کیفیت تلاش می کند.
وی در خاتمه با اشاره به نزدیکی انتخابات صنف قنادان گفت: انشالله با حضور فعالانه همه اعضای صنف شاهد برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح و باتجربه و متخصص و فعال و کاردان برای ارتقای صنف باشیم.
شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم با اجرای مدیحه سرایی و بیان ویژه گی های سردار رشید اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم یاد و خاطر این سردار دلاور اسلام گرامی داشته شد و  در پایان این گردهمایی با اهدای لوح تقدیر از اعضای فعال در امور خیریه و آزادسازی زندانیان غیرعمد و همچنین تعدادی از اعضای شرکت تعاونی تجلیل به آمد.
انتهای پیام/
گردهمائی اعضای صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار