بخشدار مرکزی مراغه خبر داد:

اجرای هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان طرح عمرانی در بخش مرکزی مراغه

1398/11/08 - 16:45 - کد خبر: 13319 نسخه چاپی

نصر: بخشدار مرکزی مراغه از اجرای هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان پروژه و طرح عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: اجرای تمامی پروژه های عمرانی در این بخش با همکاری اهالی روستاها و دستگاه های اجرایی انجام گرفته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حکیمه انتظاری روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: اجرای طرح های عمرانی در تمامی روستاهای بخش مرکزی مراغه با توزیع عادلانه منابع و حرکت در راستای توسعه متوازن امکانات صورت می پذیرد که مجموعه بخشداری مرکزی در شهرستان در این راستا اقدامات مثبتی را انجام داده و این میزان اعتبار هزینه شده برای طرح های عمرانی بخش مرکزی مراغه قسمتی از اقدامات است.
وی گفت: آسفالت ریزی، زیرسازی، جدول گذاری و کانیو، سنگ فرش، مسیرگشایی و دیوار چینی( حائل) از جمله مهمترین طرح های اجرایی در بخش مرکزی مراغه از ابتدای سال تاکنون است.
وی اضافه کرد: امسال برای آسفالت ریزی بیش از ۸۸ هزار مترمربع از معابر روستایی بخش مرکزی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که با مساعد شدن شرایط جوی زیرسازی برخی مناطق دیگر در برنامه قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: اجرای عملیات زیر سازی به مساحت ۸۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و جدول گذاری و اجرای جدول کانیو به متراژ ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های اجرا شده در بخش مرکزی در سالجاری است.
بخشدار مرکزی مراغه خاطرنشان کرد: اجرای آبرو به طول ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۶۷۵ میلیون تومان، پروژه سنگ فرش معابر روستایی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی از دیگر پروژه های اجرا شده است.
انتظاری به مشارکت اهالی در مسیرگشایی معابر اصلی و فرعی روستاها در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: امسال ۳۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مسیرگشایی شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۳۰۰ مترمکعب دیوار چینی( حائل) با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان از دیگر طرح های مهم اجرا شده در بخش مرکزی است.
وی به پروژه های قابل افتتاح بخش مرکزی مراغه در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۲۴ طرح با اعتباری بالغ بر سه ملیارد و ۵۶ میلیون تومان در بخش مرکزی مراغه به بهره برداری خواهد رسید.
وی تاکید کرد: توزیع متعادل امکانات و خدمات‌رسانی بهینه به روستائیان، عامل مهمی در توسعه، عمران و آبادانی روستاهاست که باید برای توسعه روستاها شناخت مناسبی از ظرفیت‌های روستایی داشته باشیم.
بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو و ۶۶ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/
اجرای هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان طرح عمرانی در بخش مرکزی مراغه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار