مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی؛

ایجاد شهرک‌های سلامت در تبریز می‌تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند

1398/11/08 - 15:29 - کد خبر: 13308 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که ایجاد شهرک های سلامت و دایر کردن رستوران هایی با غذاهای سالم و طبیعی در تبریز علاوه بر آنکه می تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند، گفت: تحقق این امر، جذب گردشگر را نیز به دنبال خواهد داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، بدر شکوهی در بازدید از انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری، نفوذ سبک زندگی غربی به جامعه را عامل افزایش برخی مشکلات در تغذیه و سلامت مردم و به تبع آن بیماری‌های مختلف دانست و گفت: افزایش مصرف غذاهای ناسالم در میان مردم روند نگران کننده‌ای دارد که اصلاح این رویه نیازمند فرهنگ سازی است.
وی نگرش‌های ایجاد شده در بین برخی از طبقات نسبت به تغذیه طبیعی را یادآور شد و گفت: انتظار داریم آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری با ایجاد بسترهای لازم برای چنین موسساتی، نسبت به آگاه سازی مردم برای مصرف غذاهای سالم اهتمام کنند.
 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان از انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری بازدید و با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این موسسه مردم نهاد گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
ایجاد شهرک‌های سلامت در تبریز می‌تواند از بروز برخی معضلات جسمی جلوگیری کند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار