خبر/

مناطق یک و چهار بیشترین آسفالت ریزی را دارند

1398/11/08 - 13:54 - کد خبر: 13294 نسخه چاپی

نصر: نزدیک به ۲۲۰ هزار تن آسفالت‌ریزی توسط شهرداری تبریز در ۹ ماه سال جاری اجرا می شود.

به گزارش نصر ، شهرداری های مناطق یک  و چهار تبریز بیشترین تناژ آسفالت اجرا شده در سطح مناطق و سازمان های تابعه در ۹ ماهه سال جاری را داشته اند.
 مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تبریز از فروردین تا پایان آذر سال جاری در مجموع ۲۱۹ هزار و ۶۳۴ تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های شهر اجرا کرده اند که در این میان شهرداری منطقه یک تبریز با ۲۹ هزار و ۷۶۱ تن، بیشترین تناژ را داشته است.
همچنین شهرداری منطقه ۴ تبریز با ۲۶ هزار و ۷۵۵ تن طی مدت زمان اشاره شده، دومین رتبه را از نظر آسفالت اجرا شده در سطح مناطق و سازمان های تابعه به خود اختصاص داده است.
در این رتبه بندی، شهرداری های مناطق ۵، ۳، ۲، ۷، ۶، ۱۰، ۹ و ۸ به ترتیب رده های سوم تا دهم را در اختیار دارند.
آسفالت اجرا شده در بین سازمان های تابعه شهرداری تبریز در قیاس با مناطق اما تناژ پایین تری دارد و بر این اساس سازمان آرامستان ها با پنج هزار و ۵۷۰ تن، وضعیت بهتری نسبت به دیگر سازمان ها دارد.
در این رتبه بندی سازمان مدیریت پسماند، تعاونی مسکن شهرداری، سازمان میادین، سازمان عمران و سازمان عون بن علی رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
از مجموع تناژ آسفالت اجرا شده در سطح مناطق و سازمان های تابعه ۶۱۱ تن آسفالت نیز طی فروش به پیمانکاران خصوصی اجرا شده است.

انتهای پیام/
مناطق یک  و چهار بیشترین آسفالت ریزی را دارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار