رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز خبر داد:

ارائه تخفیفات ویژه در تبریز برای کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی

1398/11/08 - 13:48 - کد خبر: 13292 نسخه چاپی

نصر : رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تصویب شورای شهر مبنای محاسبات عوارض ساختمانی با ۱۵ درصد تخفیف در بهمن ماه و ۱۰درصد تخفیف در اسفند ماه ارائه خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فریدون بابایی اقدم با بیان این‌که شورای شهر دو وظیفه اساسی دارد، گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی و  بررسی و تصویب بودجه شهرداری از وظایف شورای شهر است.
وی با بیان این‌که امسال طی بررسی تعرفه عوارض محلی در شورای اسلامی شهر، شش جلسه برگزار شده است، گفت: فرصت تصویب‌ و ابلاغ تعرفه تا ۱۵بهمن ماه است‌ که بلافاصله پس از اتمام تعرفه عوارض محلی شورای شهر، اقدام به بررسی و تصویب بودجه‌ پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۹ خواهد شد.
عضو شورای شهر تبریز گفت: طی سال‌های اخیر موضوعی که در بین تعدادی از همشهریان مرسوم شده و به دلیل برخی تخفیفات در ایام الله دهه فجر، مطالبات شهرداری را طی سال پرداخت نمی‌کنند تا در این بازه زمانی اقدام به پرداخت مطالبات شهرداری کرده و از تخفیفات برخوردار شوند، اما برآنیم تا سال آینده با ایجاد انضباط مالی، پرداخت مطالبات شهرداری را نظام‌مند کرده و تخفیفات را با اولویت شهروندان خوش حساب ارائه دهیم.
وی با اشاره به تصویب لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز برای اعمال تخفیف در زمینه کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی در بهمن و اسفند سال جاری، گفت: با تصویب شورای شهر ۱۵ درصد تخفیف در بهمن ماه و ۱۰درصد تخفیف دراسفند ماه ارائه خواهد شد.
 بابایی اقدم با اشاره به افزایش تعرفه صدور پروانه و ابقای اعیانی در کمیسیون های ماده ۱۰۰ در سال ۹۹ از شهروندان خواست در دو ماه باقیمانده از سال ۹۸ به شهرداری مراجعه و نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری اقدام کنند.
 وی در پایان با اشاره به تسهیلات شهرداری در زمینه بخشودگی عوارض مشاغل و بهای خدمات پسماند، گفت: با تصمیم شورای اسلامی شهر تبریز در این زمینه نیز ۳۰ درصد تخفیف به همشهریان ارائه خواهد شد، امیدواریم نسبت به پرداخت عوارض خود تا پایان سال اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارائه تخفیفات ویژه در تبریز برای کاهش مبنای محاسبات عوارض ساختمانی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار