استاندار اردبیل؛

تفاهم نامه دسترسی شهرک صنعتی اردبیل به خطوط ریلی منعقد شد

1398/11/08 - 13:00 - کد خبر: 13286 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: تفاهم نامه دسترسی شهرک صنعتی اردبیل به خط ریلی بین سازمان صنایع کوچک کشور با استانداری اردبیل منعقد شد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور عنوان کرد: با توافق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی شرایط لازم برای دسترسی شهرک صنعتی اردبیل به خط ریلی مهیا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نشست طرفین برای ایجاد شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی جدید در استان اردبیل تأکید کردند، افزود: در تفاهم نامه منعقد شده هزینه احداث این خط ریلی به صورت مشترک بین سازمان صنایع کوچک و استانداری اردبیل تأمین و پرداخت خواهد شد.
استاندار اردبیل بر لزوم ایجاد ناحیه صنعتی اصلاندوز نیز اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا این ناحیه صنعتی در بازه زمانی تعیین شده تکمیل شود تا با توجه به موقعیت مرزی و مجاورت اصلاندوز با جمهوری آذربایجان اشتغال آفرینی در این منطقه محروم و تحول آفرینی اقتصادی هدف گذاری شود.
بهنام جو یادآور شد: ناحیه صنعتی اصلاندوز در ۳۰ هکتار تکمیل خواهد شد و امیدواریم با ایجاد شرایط تسهیل در صدور مجوزهای لازم زمینه جذب سرمایه گذاران و احداث به موقع این ناحیه صنعتی فراهم گردد.
وی اضافه کرد: احداث شهرک‌های صنعتی مرزی در مناطق محروم مرزی می‌تواند به رونق تولید و توسعه اقتصادی منطقه بیانجامد.
انتهای پیام/
تفاهم نامه دسترسی شهرک صنعتی اردبیل به خطوط ریلی منعقد شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار