خبر/

پای ایموجی به پلاک خودروها رسید

1398/11/08 - 12:02 - کد خبر: 13279 نسخه چاپی

نصر: در صورت تصویب لایحه پیشنهادی به مجلس نمایندگان ایالت ورمونت در آمریکا، رانندگان این ایالت می‌توانند از ایموجی‌ها در پلاک خودرو خود استفاده کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ، ایموجی‌ها به پیام‌های متنی رنگ و لعاب بخشیده و به جزیی جدایی‌ناپذیر از تعاملات آنلاین ما تبدیل شده‌اند. حال یک لایحه پیشنهادی در مجلس نمایندگان ورمونت ارائه شده است که اگر تصویب شود، رانندگان این ایالت می‌توانند از این ایموجی‌های رنگارنگ در پلاک خودروهای خود نیز استفاده کنند.
تصویب چنین قانونی به رانندگان اجازه می‌دهد تا از بین شش ایموجی از پیش تعیین شده یکی را به پلاک خود اضافه کنند.
این ایموجی‌ها در کنار ترکیبی از اعداد و حروف که از سوی کمیته وسایل نقلیه موتوری ایالت ورمونت برای هر خودرو تعیین می‌شود، قرار می‌گیرند که با استفاده از آن‌ها می‌توان خودروهای متخلف را گزارش داد.
اگر این لایحه تصویب شود، ورمونت اولین ایالت در آمریکا خواهد بود که به شهروندان خود اجازه چنین کاری را می‌دهد. مجوز استفاده از ایموجی‌ها در پلاک خودرو سال گذشته برای نخستین بار در ایالت کوئینزلند استرالیا صادر شد. شهروندان این ایالت هم اکنون می‌توانند در ازای پرداخت حدود ۳۳۶ دلار، یکی از ۵ ایموجی تعیین شده از سوی دولت را به پلاک خودروی خود اضافه کنند.

انتهای پیام/
پای ایموجی به پلاک خودروها رسید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار