خبر/

آخرین مهلت ثبت نام ششمین رویداد بین‌المللی بازی‌سازی ۴۸ ساعته در تبریز

1398/11/08 - 11:06 - کد خبر: 13266 نسخه چاپی

نصر: ششمین رویداد بین‌المللی بازی‌سازی ۴۸ ساعته (گلوبال گیم جم) ۱۱ الی ۱۳ بهمن ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، رویداد بین‌المللی بازی‌سازی ۴۸ ساعته (گلوبال گیم جم) به همت انجمن پویانمایی آذربایجان شرقی و همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در تبریز برای ششمین سال متوالی همزمان با سراسر کشور و جهان برگزار می‌شود.

این رویداد، یکی از مهم‌ترین رویدادهای بازی‌سازی بین‌المللی است که در آن هزاران بازی‌ساز از سراسر دنیا ۴۸ ساعت فرصت دارند تا در مورد یک موضوع واحد بازی بسازند، موضوع بازی که در طی 48 ساعت باید ساخته شود به صورت همزمان و آنلاین در سراسر دنیا اعلام می شود و سپس نسبت به تعداد شرکت کنندگان و تخصص آنها تیم بندی انجام می گیرد، تیم‌ها شروع به ایده پردازی و ساخت بازی خواهند کرد.

در انتها نیز بعد از داوری و اعلام نتایج، جوایز نقدی به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد و تمام بازی های تولید شده در سایت گلوبال گیم جم آپلود خواهد شد.

ششمین رویداد بین‌المللی بازی‌سازی ۴۸ ساعته (گلوبال گیم جم)، با محوریت تجاری سازی بازی و بخش ویژه بازی‌های رومیزی ۱۱ الی ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در تالار بعثت دانشگاه هنر اسلامی برپا خواهد شد و همچنین همزمان با رویداد، کارگاه‌های آموزشی در زمینه خلاقیت در ایده‌پردازی و تجاری سازی، نیز برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، تیم های اول، دوم و سوم به ترتیب برنده 2 میلیون تومان، یک میلیون و 500 تومان و یک میلیون تومان خواهند شد و همچنین به تیم برتر و برگزیده در بخش بازی های رومیزی یک میلیون و 500 تومان و یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

این گزارش می افزاید، شرکت در این رویداد محدودیتی برای تعداد اعضا تیم وجود ندارد اما شرکت کنندگان باید حداقل آشنایی با روند تولید بازی داشته باشند ثبت نام نیز از طریق وب سایت ایوند با لینک https://evand.com/events/6th-ggj2020 صورت می گیرد.
انتهای پیام/
آخرین مهلت ثبت نام ششمین رویداد بین‌المللی بازی‌سازی ۴۸ ساعته در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار