همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

یک‌هزار میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

1398/11/08 - 10:00 - کد خبر: 13243 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۳ کیلومتر طرح بزرگراهی، راه اصلی و فرعی، ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی، بیش از ٢ هزار واحد مسکن مهر و دو طرح بازآفرینی شهری به ارزش یک‌هزار میلیارد ریال همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محسن حمزه‌لو امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای اجرای ۴۳ کیلومتر طرح بزرگراهی، راه اصلی و فرعی در آذربایجان‌غربی با اعتبار ۷۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: مهم­ترین طرح‌های حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان شامل احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی و بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غیرهمسطح محور خوی - قطور - رازی، بهسازی محورهای خوی - فیرورق، راه اصلی نقده - پیرانشهر - تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب - شاهین‌دژ و محور ریحان‌آباد - جارچیلو - شهرک صنعتی فاز دو است.
وی اظهار داشت: همچنین ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۴۷۳ میلیارد ریال همزمان با چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح‌های بازآفرینی شهری است که در راستای توانمندسازی بافت­‌های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این آنها ۲۵۴ میلیارد ریال هزینه شده‌است.
حمزه‌لو بیان کرد: تحویل بیش از دو هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت‌های لازم در مساکن مهر از دیگر برنامه‌های مجموعه راه و شهرسازی در ایام دهه فجر امسال به شمار می‌رود.
برنامه‌های دهه فجر هر ساله از ١٢ بهمن آغاز می‌شود و با برنامه‌های افتتاح در دستگاه‌های اجرایی مختلفی همراه است.
انتهای پیام/
یک‌هزار میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار