مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان؛

واحدهای تولیدی صنایع دستی زنجان در ناحیه ظریفان مستقر می‌شوند

1398/11/08 - 09:24 - کد خبر: 13238 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمین‌های ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان زنجان از طریق مزایده برای استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی به فعالان واقعی و اهلیت‌دار واگذار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ایرج احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این ناحیه کارگاهی به مساحت ۲.۳ هکتار و با هدف معرفی و فروش صنایع دستی زنجان با استفاده از ظرفیت آزادراه زنجان- تهران که مسیر تردد مسافران و گردشگران است در ضلع شمالی عوارضی این آزادراه قرار گرفته است.
وی مجموع زمین‌های این ناحیه صنعتی را بیش از ۱۰۰ واحد خواند و خاطرنشان کرد: ۷۴ واحد ۸۴ متری، ۶ واحد ۱۷۰ متری و ۱۲ واحد ۱۱۰ متری به همراه کارگاه خدماتی، مراکز خدمات رفاهی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فضای سبز در این ناحیه وجود دارد.
احمدی افزود: فضای پارک خودرو برای مسافران جهت توقف و بازدید از واحدهای کارگاهی، نمایشگاهی و فروشگاهی نیز در ناحیه ظریفان پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تاکید دستگاه‌های نظارتی بر این است که زمین‌ها جهت جلوگیری از رانت و دلال‌بازی از طریق مزایده واگذار شوند.
وی افزود: طبق مصوبات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، مقرر شده که قیمت زمین‌ها از کارشناس رسمی دادگستری اخذ شده و مزایده نیز محدود به دارندگان شرایط لازم از جمله جواز کسب از اتاق اصناف یا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.
احمدی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها برای استقرار واحدها در این ناحیه فراهم است، تصریح کرد: تا کنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای مثال، سه مگاوات برق تامین شده که فقط هزینه آن با نرخ امروز حدود ۴۰ میلیارد ریال می‌شود.
انتهای پیام/
واحدهای تولیدی صنایع دستی زنجان در ناحیه ظریفان مستقر می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار