چهار هفته مانده به پایان مرحله گروهی؛

صعود والیبال شهرداری جوان ارومیه به پلی‌آف لیگ یک کشور

1398/11/08 - 09:20 - کد خبر: 13236 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه گفت: این تیم در فاصله چهار هفته مانده تا پایان دور مقدماتی لیگ دسته یک کشور به عنوان صدرنشین گروه دو صعود خود به مرحله پلی‌آف را مسجل کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، بیژن فرج‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه تا پایان هفته چهاردهم این رقابت‌ها با کسب ۱۳ پیروزی، یک شکست و اندوختن ۳۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه دو جواز حضور در پلی‌آف را کسب کرد.
وی بیان کرد: این تیم روز گذشته در چهاردهمین دیدار خود به برتری مقابل تیم آینده‌سازان خوش‌سیما آمل رسید و صعود خود را قطعی کرد.
وی ادامه داد: تیم والیبال افق قم صدرنشین گروه یک این مسابقات دیگر تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف است.
سرپرست تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه گفت: هم اکنون تیم‌های کیمیاگر تهران، هورسان رامسر و فرش‌گل‌ نقش آران و بیدگل نیز در رده‌های دوم تا چهارم گروه دو قرار دارند.
امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.
بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور «یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از روز ۲۳ آذر ماه امسال، با حضور ۱۹ تیم در دو گروه ۱۰ و ۹ تیمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه دو این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، هورسان رامسر، خوش‌سیمای آمل، ادیما نور، گل‌نقش آران بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.
در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، خاتم جوان اردکان، افق قم باران حضور دارد.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.
تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.
رقابت‌های لیگ دسته یک کشور ساعت ۱۵ روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه هفته پایانی دور برگشت با ۹ دیدار پیگیری خواهد شد.
در پایان دور مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود می‌کنند و از گروه ۹ تیمی، دو تیم آخر و از گروه ۱۰ تیمی، سه تیم آخر به رقابت های دسته دوم نزول می‌کنند.
مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته یک مردان روزهای جمعه ۲۵ و دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، دوشنبه پنجم اسفندماه انجام می‌شود.
همچنین مرحله دوم پلی‌آف روزهای جمعه نهم و دوشنبه ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه ۱۶ اسفندماه بازی‌ها برگزار خواهد شد.
مرحله سوم پلی‌آف نیز در روزهای دوشنبه ۱۹ و جمعه ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم برای معرفی قهرمان لیگ دسته یک، این مسابقه روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
صعود والیبال شهرداری جوان ارومیه به پلی‌آف لیگ یک کشور خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار